//
کدخبر: ۸۸۲۲۳ //

کنایه سوارس به رئال مادرید

مهاجم بارسلونا پس از فتح کوپا دل ری با کنایه نسبت به حریفان اصلی تیمش صحبت کرد.

کنایه سوارس به رئال مادرید
به گزارش فرتاک نیوز،

 ‌به نقل از آس، بارسلونا بامداد یکشنبه در دیدار نهایی کوپا دل ری توانست با پنج گل سویا را شکست دهد و فاتح این بازی‌ها  شود. لوییس سوارس که در این دیدار دو گل به ثمر رساند گفت‌: خیلی خوب نیمه اول را آغاز کردیم. بازی هماهنگی را به نمایش گذاشتیم. دوندگی خوبی داشتیم و با تمرکز بالا برابر حریف ظاهر شدیم. ما در سال‌های اخیر توانستیم فاتح کوپا دل ری شویم، در حال‌ حاضر لحظات زیبایی برای طرفداران بارسلونا است. می خواستیم به هر نحوی که شده پیروز این بازی شویم. برخی از تیم‌ها دوست دارند که در این شرایط باشند اما به این مرحله نرسیدند. همه می دانند که  برخی از تیم‌ها در فینال حضور ندارند. همه باشگاه‌ها خواهان قهرمانی در این رقابت‌ها هستند.

بارسلونا با شکست سه بر صفر برابر رم در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از این رقابت‌ها کنار رفت. مهاجم اروگوئه‌ای درباره این قضیه گفت‌: شرایط سختی داشتیم و باید دوباره به وضعیت خوب خودمان باز می‌گشتیم. این پیروزی اتفاق رم را نخواهد پوشاند اما جام مهمی است. در شروع فصل به دنبال فتح همه عناوین بودیم. قهرمانی در کوپا دل ری اتفاق فوق‌العاده‌ ای است. در لالیگا باید بازی‌های زیادی را انجام داد. در کوپا دل ری همه تیم‌ها می‌خواهند که حریفانشان را شکست دهند. حذف مان  از لیگ قهرمانان اروپا عجیب بود و می‌توانستیم به مراحل بالاتر صعود کنیم.

سوارس در پایان اظهار کرد: از شروع بازی به دنبال پیروزی بودیم چون سرمربی خواهان چنین چیزی بود. در نیمه اول عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم و توانستیم به هدفمان برسیم. ما در همه رقابت‌هایی که حضور داریم به  دنبال پیروزی هستیم، در لیگ قهرمانان اروپا این اتفاق رخ نداد. اکنون باید از قهرمانی در کوپا دل ری لذت ببریم و به  فتح لالیگا فکر کنیم. به این قضیه نزدیک هستیم. باید در بازی‌های باقی‌ مانده با تمرکز ظاهر شویم چون هر دیدار یک فینال محسوب می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۸۲۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان