//
کدخبر: ۸۷۸۶۶ //
فخرالدینی: می‌توانیم به‌ دور بعد صعود کنیم

پتانسیل برد سرخابی‌ها را داریم/ تنها با انگیزه برد به مصاف استقلال می رویم

بازیکن ذوب آهن معتقد است تیمش می تواند با شکست استقلال به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

 پتانسیل برد سرخابی‌ها را داریم/ تنها با انگیزه برد به مصاف استقلال می رویم
به گزارش فرتاک نیوز،

میلاد فخرالدین مدافع ذوب آهن بعد از کسب تساوی مقابل لوکوموتیو تاشکند و صعود از گروه گفت: این یکی از سخت ترین بازی های عمرم بود که تجربه کردم. خیلی خوب می دانستیم آنها در خانه خودشان بازی می کنند و برای کسب برد و صعود به دور بعد با همه‌ توان به ما فشار می آورند. اما خیلی خوب توانستیم بازی را کنترل کرده و حملات آنها را بی اثر کنیم. البته شرایط جوی و بارش باران کار ما را سخت کرده بود.

او ادامه داد: کادر فنی ما برای تمام دقایق بازی برنامه داشت و باید با تراکم بالا در زمین خودمان در موقعیت مناسب ضد حمله می زدیم. خدا را شکر به بهترین شکل این برنامه را پیاده‌ کردیم و تنها در دقایق پایانی روی یک غافلگیری گل خوردیم اما خدا را شکر توانستیم از این گروه سخت صعود کنیم.

 فخرالدینی در مورد رویارویی با استقلال در مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا گفت: خب این اتفاق خوبی نیست که دو نماینده کشورمان باهم بازی کنند چون یکی از آنها حذف خواهد شد. ما با استقلال شفر یک بازی سخت را در دور برگشت لیگ‌ تجربه کردیم. این تیم کاملا متحول شده و یکی از بهترین دوران خود را سپری می کند. ما تنها با انگیزه برد به مصاف استقلال می رویم و مطمئن باشید می‌توانیم به‌ دور بعد صعود کنیم.

او پیرامون انگیزه های خودش برای این بازی گفت: شرایط سختی داریم و در سال جدید هر ۴ روز یکبار بازی می کنیم. من در تمام بازی ها برای گلزنی یا دادن پاس گل به‌ زمین می روم. برای گلزنی به استقلال هم فوق العاده انگیزه دارم اما قطعا خوشحالی نخواهم کرد.

فخرالدینی با اشاره به بازی دشوار تیمش مقابل پرسپولیس در لیگ برتر خاطرنشان کرد: تیم ما در دور رفت شکست تلخی را مقابل پرسپولیس تجربه کرده و بازیکنان می خواهند آن بازی را جبران کنند. ما برای رسیدن به نایب قهرمانی لیگ هم نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی داریم. ضمن اینکه اصلا قبول ندارم بازی با پرسپولیس به دلیل قهرمانی آنها آسان است. پرسپولیس همیشه تیم بزرگی است و بردن آنها چالش بزرگی است. امیدوارم در مصاف با سرخابی ها برنده باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۷۸۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان