//
کدخبر: ۴۵۱۰۳ //

این تو بمیری با آن تو بمیری ها فرق داره؛ خطر جدی در کمین سرخابی ها!

سپاهان و ذوب آهن جایگزین پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا می شوند.

این تو بمیری با آن  تو بمیری ها فرق داره؛ خطر جدی در کمین سرخابی ها!
به گزارش فرتاک نیوز،

در صورتی که باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا نتوانند تا ۹ شهریور ماه تمام بدهی‌های خود را به شخصیت‌های حقوقی و حقیقی پرداخت کنند، مجوز حرفه‌ای آنها صادر نخواهد شد و بر همین اساس نمی‌توانند در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حاضر شوند.

 

در شرایط فعلی تیم‌های پرسپولیس، نفت، استقلال و تراکتورسازی چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ هستند که هر چهار باشگاه بدهی‌های هنگفتی را از سال‌های گذشته دارند و در یک ماه گذشته نتوانستند این بدهی‌های چند ده میلیاردی را پرداخت کنند.

 

سوالی که برای جامعه فوتبال مطرح شده این که در صورت صادر نشدن مجوز حرفه‌ای به باشگاه‌های مذکور، آیا تیم دیگری از ایران می‌تواند جایگزین آنها شود؟ پاسخ این است که در صورتی که هر کدام از نمایندگان ایران موفق به اخذ این مجوز نشوند، فدراسیون فوتبال پس از تعامل با AFC‌ بر اساس جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر، نماینده بعدی را معرفی می‌کند.

 

براساس جدول رده‌بندی لیگ شانزدهم پس از تراکتورسازی، تیم سوم جدول که به عنوان چهارمین نماینده ایران به AFC‌ معرفی شده به ترتیب ذوب‌آهن، سپاهان، پیکان، استقلال خوزستان و گسترش فولاد در رده‌های چهارم تا هشتم قرار دارند. در صورتی که هر یک از نمایندگان ایران در آسیا، نتواند مجوز حرفه‌ای را اخذ کند، یکی از تیم‌های رده چهارم به بعد لیگ قبل که از نظر بدهی در شرایط مطلوب‌تری نسبت به نمایندگان ایران باشند، به عنوان تیم بعدی به AFC معرفی خواهد شد.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۱۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان