//
کدخبر: ۸۷۴۰ //
دیگر آسانسور لیگ برتر نیستیم

آقاخان: گوش به فرمان مربیان هستم

مهاجم تیم پیکان معتقد است این تیم با بازی های خود ثابت کرده آسانسور لیگ برتر نیست و با تکرار نکردن اشتباهات می تواند در جایگاه مناسبی قرار بگیرد.

آقاخان: گوش به فرمان مربیان هستم

 

 مرتضی آقاخان در رابطه با دیدار تیم های پیکان و نفت و شکست در این بازی گفت: در نیم فصل دوم نتایجمان آنطور که دلخواهمان باشد اتفاق نیفتاده و متاسفانه با اینکه خوب بازی می کنیم و موقعیت های خیلی خوبی داریم نمی توانیم نتایج مدنظرمان را کسب کنیم و همین موضوع باعث باخت های متوالی مان در نیم فصل دوم شده است. معتقدم  یکی از دلایل آن بدشانسی بوده مخصوصا در بازی با استقلال و تراکتورسازی؛ بعد از بازی سپاهان برد خوبی کسب کردیم.

 

او ادادمه داد: روحیه، انگیزه و تمرکز را داشتیم که مقابل تیم خوب نفت نتیجه بگیریم و علیرغم آنالیز و برنامه ریزی کادرفنی درباره این بازی و همچنین تمرینات خوبمان نتوانستیم نتیجه ای که می خواستم را کسب کنیم. شکست مقابل نفت رتبه ما را در جدول دستخوش تغییر کرد و به نحوی رقیبان ما خیلی به ما نزدیک شدند، این مطلب کار را برایمان سخت کرد اما به آینده امیدوارم و با تلاش بیشتر در بازی هایمان مطمئنا در بازی های پیش رو نتایج لازم را کسب می کنیم و این بدشانسی ها را از خودمان دور  و شرایطم را بهتر کنیم.

 

آقاخان در رابطه با تیم پیکان گفت: در چندین سال حضورم در پیکان این صحبت ها که پیکان آسانسور لیگ برتر است را شنیده بودم اما امسال ثابت کردیم که اینطور که می گویند نیست و خوشحالم از اینکه اشتباهات سال گذشته را تکرار نکردیم، وقتی که تیم به لیگ برتر بازمی گشت 90 درصد تیم تغییر می داشت اما خوشبختانه امسال طوری بود که با آمدن کادرجدید و خوبمان، آقای جلالی توانستند شاکله و ترکیب اصلی تیم را حفظ کنند و با اضافه کردن مهره های جوان و خوب به بدنه تیم شرایط خوبی به وجود آوردند و همانطور که شاهد بودید بازی های خوبی انجام دادیم حتی زمانی که بازیمان را واگذار می کنیم کیفیت فنی مان را از خودمان ارائه می دهیم و مطمئنا از این به بعد هم همین طور خواهد بود و بهترین نحو تلاش می کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

 

او در پایان گفت: به عنوان یک بازیکن باید گوش به فرمان مربی باشم و تمام تلاشم را بکار ببندم تا کمک تیم باشم و منافع تیمی از همه برایم مهمتر است و قطعا کادرفنی هم منافع تیمی را مدنظر قرار می دهد. هر وقت بازی کردم سعی کردم بهترین عملکرد را از خودم به نمایش بگذارم و دلیل حاشیه ای یا غیرفنی نبوده مطمئنا آقای جلالی و کادرفنی این موضوع مدنظرشان بوده تا من در بازی با نفت به صورت فیکس حضور نداشته باشم.

 

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۷۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان