//
کدخبر: ۸۶۶۵۵ //

بهنام‌فر: به دنبال تکرار قهرمانی دوره گذشته خود در آسیا هستیم/ بسیار امیدوارانه به کسب موفقیت نگاه می‌کنم

سرمربی تیم کاراته نوجوانان وجوانان گفت: تلاش کردیم به گونه‌ای تمرینات را طراحی و به مسائل روحی و روانی توجه کنیم تا به ایده‌آل‌ترین فرم برای تکرار عنوان قهرمانی برسیم و به این مهم خوش‌بین هستیم.

 بهنام‌فر: به دنبال تکرار قهرمانی دوره گذشته خود در آسیا هستیم/ بسیار امیدوارانه به کسب موفقیت نگاه می‌کنم
به گزارش فرتاک نیوز،

مهران بهنام‌فر  در خصوص شرایط تیم‌های نوجوانان وجوانان برای حضور در مسابقات آسیایی اظهار داشت: در شرایطی که کمتر از یک ماه زمان تا شروع مسابقات آسیایی زمان باقی مانده است به سختی در حال پیگیری تمرینات هستیم و حتی در تعطیلات نوروز نیز تمرینات خود را پیگیری کردیم. در حال حاضر نیز خدا شکر در شرایط بسیار خوبی قرار داریم و بسیار امیدوارانه به کسب موفقیت نگاه می‌کنیم.

وی ادامه داد: البته معضلاتی نیز در راه حضور تیم‌های نوجوانان و جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا وجود داشت اما با توجه به اینکه این مسابقات نیز یکی از آیتم‌های مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان آرژانتین است تصمیم به حضور تیم کامل ما در این مسابقات گرفته شد و قول‌هایی نیز در این زمینه داده شده است. در راه انتخاب بازیکن نیز سعی کردیم شرایط آنها را برای حضور در المپیک جوانان در نظر بگیریم و تنها به حضور در مسابقات آسیایی فکر نکنیم.

سرمربی تیم‌های نوجوانان و جوانان تصریح کرد: برهمین مبنا شهگل، خانی و بهبود که نفرات برگزیده ما در سه وزن مسابقات انتخابی جوانان بودند و امکان حضور در مسابقات آسیایی را داشتند اما از لحاظ سنی به المپیک نمی خوردند، جوانمردانه پذیرفتند و از اردو کنار رفتند. بابت این تصمیم آنها باید از مربیان و خود آنها تشکر کنم که با از خودگذشتگی شرایط تیم ملی را درک کردند. انتظار دارم فدراسیون کاراته با توجه به این تصمیم از زحمات آنها قدردانی کنم و محبت آنها را جبران کند. این نفرات با توجه به برتری در انتخابی تیم ملی این حق را داشتند در مسابقات آسیایی شرکت کنند و حتی می توانستند بابت این موضوع به وزارت ورزش و جوانان شکایت کنند اما مربیان آنها به احترام من این کار را انجام ندادند.

بهنام‌فر با اشاره به کمبود تجربه برخی از نفرات تیم‌های نوجوانان و جوانان گفت: از 10 بازیکن تیم‌های نوجوانان وجوانان 5 بازیکن تا به حال شرایط حضور در مسابقات بین‌المللی را نداشتند اما ما نیز معضلات مالی فدراسیون کاراته را درک کردیم و تلاش کردیم به قضایا مثبت نگاه کنیم. به هر حال برگزاری دیدارهای تدارکاتی مستلزم این رده سنی است اما تلاش کردیم به گونه‌ای تمرینات را طراحی و به مسائل روحی و  روانی توجه کنیم تا به ایده‌آل‌ترین فرم برای تکرار عنوان قهرمانی برسیم و به این مهم خوش‌بین هستیم.

وی در خصوص کسب سهمیه المپیک جوانان خاطر نشان کرد: 12 روز بعد از پایان مسابقات قهرمانی آسیا در مسابقات بلغارستان شرکت خواهیم کرد اما اصلی‌ترین رویداد برای کسب سهمیه المپیک جوانان مسابقات کرواسی است که در تیرماه برگزار خواهد شد و نفرات قهرمان به صورت مستقیم سهمیه المپیک راکسب می‌کنند.

سرمربی تیم‌های نوجوانان و جوانان کاراته در خصوص استفاده از مربیان بازیکن‌ساز در اردوی تیم ملی گفت: سعی کردیم از مربیان بازیکن ساز در تمامی اردوهای تیم ملی استفاده کنیم و بر همین مبنا صمدی، محمدی، جعفری و قاسمی در کنار ما حضور داشتند. علی فداکار نیز به عنوان مشاور در امور روانشناسی در کنار ما حضور دارد و رضا عزیزی نیز با توجه به نقش فوق‌العاده‌ای که در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان دوره گذشته داشت به عنوان مربی و بدنساز ما را همراهی می‌کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۶۶۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان