//
کدخبر: ۸۵۳۴۳ //

هروی: تیم ملی کاراته در سال ۹۷ سه هدف بزرگ دارد

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: تیم ملی کاراته در سال ۹۷ سه هدف بزرگ دارد که امیدوارم در این راه سربلند باشیم.

 هروی: تیم ملی کاراته در سال ۹۷ سه هدف بزرگ دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

شهرام هروی در خصوص دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی پنجشنبه گذشته در اردوی تیم ملی حضور پیدا کردند و روز گذشته(جمعه) رسما تمرینات خود در سال 97 را با برگزاری دو نوبت تمرین صبح و بعد از ظهر آغاز کردیم. قرار است این مرحله از اردوی تیم ملی تا 26 فروردین ماه ادامه داشته باشد و مجددا از 31 فروردین ماه مرحله دوم اردوی خود را ادامه خواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه قرار است تیم ملی خود را برای حضور در مرحله پنجم لیگ جهانی کاراته در ترکیه آماده کند، عنوان کرد: پنجمین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته قرار است در خردادماه در کشور ترکیه برگزار شود و ما نیز طبق برنامه تعیین شده با ترکیب کامل در این مسابقات حضور خواهیم داشت تا ضمن موفقیت و کسب امتیاز در رنکینگ فدراسیون جهانی خود را برای عملکرد موفق  در سال مهم 97 آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی کاراته خاطر نشان کرد: ما در سال 97 سه هدف بزرگ داریم و تمام هم و غم خود را موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا در اردن، بازی‌های آسیایی جاکارتا و مسابقات قهرمانی جهان در  اسپانیا قرار دادیم و در این راه قرار است در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان نیز حضور داشته باشیم. مسابقات لیگ جهانی نیز برای ما بسیار مهم است و به همین خاطر در این مسابقات نیز حضور داشته باشیم. امیدوارم ماحصل حضور در سه مسابقه بزرگ ما و همچنین لیگ‌های جهانی باعث سربلندی ما باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۵۳۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان