//
کدخبر: ۸۵۴۶۱ //
ذوب‌آهن سه-سپیدرود صفر؛

ژنرال به جادوگر درس مربیگری داد

تیم فوتبال ذوب‌آهن توانست با سه گل سپیدرود را شکست دهد.

ژنرال به جادوگر درس مربیگری داد
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته 27 رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال سپیدرود رفت که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به پایان رسید.

تیم فوتبال ذوب‌آهن در خانه به دنبال سه امتیاز بازی بود و از همان ابتدا به سمت دروازه‌ سپیدرود حملات خود را آغاز کرد اما توپ‌های شاگردان قلعه‌نویی با بدشانسی به گل تبدیل نشد. میلاد فخرالدینی توانست در دقیقه 23 برای ذوبی‌ها گلزنی کند.

فرار میلاد فخرالدینی از سمت راست و یک و دوی دیدنی او با مرتضی تبریزی داخل محوطهی شش قدم او را با ایمان صادقی تک به تک کرد، ضربهی نخست او را صادقی به صورت ناقص برگشت داد اما توپ ریباندی را فخرالدینی به طاق داروازه سپیدرود چسباند. حملات ذوب‌آهن در نیمه نخست ادامه داشت اما نتوانستند بار دیگر به گل برسند تا این دیدار در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به نفع میزبان به پایان برسد.

در نیمه دوم سپیدرود معدود حملات بر روی دروازه ذوبی‌ها انجام داد اما نتوانست به گل برسد تا اینکه در دقیقه 68 کی‌روش استنلی سوارز توانست برای تیم قلعه نویی گلزنی کند. بازهم یک و دوی مرتضی تبریزی و این بار با حدادی فر و ارسال حدای فر داخل محوطه شش قدم در حالی که تبریزی به توپ نرسید را کیروش به راحتی وارد دروازه سپیدرود کرد.

شاگردان قلعه‌نویی دست بردار نبودند و بعد از حملات مکرر توانستند در دقایق پایانی به گل سوم برسند. بختیار رحمانی توانست دقیقه 93 برای ذوبی‌ها گلزنی کند تا این دیدار با نتیجه سه بر صفر به نفع ذوبی‌ها به پایان برسد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۵۴۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان