//
کدخبر: ۸۴۹۹۹ //

تغییرهای اجباری شفر در بازی با الهلال؛ آچار فرانسه استقلال در پست جدید

روزبه چشمی و امید ابراهیمی با کارت زردی که در بازی روز دوشنبه برابر الریان قطر گرفتند، بازی با الهلال عربستان را از دست دادند.

تغییرهای اجباری شفر در بازی با الهلال؛ آچار فرانسه استقلال در پست جدید
به گزارش فرتاک نیوز،

با این شرایط، شفر باید بدون هافبک‌های اصلی خود پا به این میدان بگذارد و در صورت رسیدن سیدمجید حسینی و فرشید باقری، حسینی به قلب خط دفاعی می‌رود، آرمین سهرابیان جای امید نورافکن را خواهد گرفت و نورافکن جانشین روزبه چشمی می‌شود.

همچنین باقری هم قرار است جای ابراهیمی بازی کند. دیدار استقلال برابر الهلال در کویت برگزار می‌شود. نورافکن هم یکی از بازیکنانی است که با آمدن شفر توانسته در چند پست بازی کند. این بازیکن جوان هم خودش از این مساله استقبال کرده و دلش می‌خواهد بازی در چند پست را تجربه کند تا بتواند موقعیت خوبی هم در تیم ملی داشته باشد.

نورافکن حالا با اینکه 21 سال سن بیشتر ندارد اما چون بازیکن باتجربه‌ای نشان داده و یکی از ملی‌پوشان استقلال است مهره کلیدی این تیم محسوب می‌شود و همین نکته می‌تواند به این بازیکن جوان جایگاه ویژه‌ای بدهد. با توجه به محرومیت چشمی از بازی بعدی استقلال در آسیا، امید نورافکن به احتمال زیاد جای او را در ترکیب می‌گیرد و شفر مجبور است جای چند بازیکن را در ترکیب عوض کند. یکی از این تغییرات هم جای نورافکن در زمین مسابقه است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۴۹۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان