//
کدخبر: ۸۴۷۹۲ //

خبر تلخ گواردیولا به هواداران سیتی

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتی خبر از غیبت آگوئرو در بازی برابر لیورپول داد.

 خبر تلخ گواردیولا به هواداران سیتی
به گزارش فرتاک نیوز،

 سیتی فردا شب در شرایطی مهمان مرسی سایدی ها خواهد بود که بهترین گلزن این فصل خود را در اختیار نخواهد داشت.

شرایط سرخیو آگوئرو: "او به همراه ما به لیورپول سفر نکرده و به دلیل مصدومیتی که گریبانش را گرفته، در منچستر مانده و در بازی فردا شب غایب خواهد بود اما امیدوارم در بازی شنبه حاضر باشد."

گزینه اصلی دفاع چپ: "فابین دلف به میادین بازگشته و دانیلو نیز می تواند در این دیدار بازی کند. من در این خصوص ایده ای دارم اما درک می کید که نمی توانم آن را به شما بگویم؟"

دیدار برابر لیورپول: "ما برای ارائه نمایشی مناسبی راهی اینجا شده ایم و می دانیم که هواداران لیورپول فشار زیادی روی ما وارد خواهند کرد اما شرایط همینگونه است و آنفیلد همیشه محل زیبایی برای بازی کردن بوده است.

مردم نظرات زیادی در مورد اتفاقات بازی فردا شب دارند اما من باید شاهد هر چیزی باشم تا آن را باور کنم. من از داشتن تعداد زیادی بازیکن جوان در ترکیب تیمم خوشحالم و باید با این شرایط زندگی کنیم تا پیشرفت حاصل شود.

اگر شرایط خوب پیش نرود، من درس های جدیدی خواهم گرفت اما من تا به حال بازیکنان 32 ساله ای هم دیده ام که بیش از بازیکن های فعلی سیتی استرس دارند. دشوارترین کار، متقاعد کردن بازیکنان برای بازی کردن به سبکی است که شما می خواهید. نگرانی اصلی من اتفاقات رخ داده نیست و من امیدوارم بتوانیم خودمان باشیم."

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۴۷۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان