//
کدخبر: ۸۴۱۴۲ //
ایرانپوریان: ساغلام مربی بزرگی است، مقصر ما هستیم

حمایت ستاره تراکتورسازی از ساغلام

محمد ایرانپوریان از نتایج این فصل تراکتور بسیار ناراضی است و می گوید مقصر اصلی این نتایج بازیکنان هستند.

 حمایت ستاره تراکتورسازی از ساغلام
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد ایرانپوریان کاپیتان تیم تراکتورسازی درخصوص شکست این تیم مقابل ذوب آهن گفت: ما یکی از پراشتباه ترین روزهایمان را پشت سر گذاشتیم. از خود من که در دقایق ابتدایی خطای پشت محوطه انجام دادم و باعث شدم تیم گل بخورد و من از همه عذرخواهی میکنم و باعث شدم تیم فشار زیادی را متحمل شود.

او ادامه داد: متاسفانه خیلی پراشتباه ظاهر شدیم و بد کار کردیم و فقط می توانم به ذوب اهن تبریک بگویم و عدرخواهی کنم از هوادارانی که آمدند، شرمنده شان شدیم.

ایرانپوریان درخصوص بازی آسیایی و پس از آن جدال با سپاهان و برنامه فشرده تیمشان اظهار داشت: ما 4 روز بعد با الاهلی در امارات بازی داریم و باید به امارات پرواز کنیم. ریکاوری شدن امر مهمی است و بچه ها باید خوب ریکاوری شوند و شرایط تغذیه و استراحتشان مناسب باشد. بچه ها فشار زیادی را احساس می کنند و خیلی از نتایج بد به همین دلیل است. دنبال بهانه نیستم و همان اول هم راجع به اشتباهاتمان گفتم.

وی که از این نتیجه بسیار ناراحت به نظر می رسد، افزود: واقعا معذرت میخواهم. انقدر معذرت خواسته ایم که خجالت میکشیم. واقعا امسال نتایج افتضاحی گرفته ایم و متاسفانه نتیجه بد گرفته ایم.

مدافع خوش اخلاق تیم تراکتورسازی در پاسخ به سوالی مبنی بر شانس صعود تیم تراکتورسازی هم اینطور گفت: کار واقعا سخت است و نمی توان از الان گفت صعود می کنیم یا صعود نمی کنیم. باید بازی کنیم و ببینیم چطور می شود.

او در پایان درباره کار کردن با ارطغرل ساغلام هم عنوان کرد: او مربی بزرگی است و مشکل از ما بازیکنان است که پراشتباه ظاهر شدیم و مشکل از مربی نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۴۱۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان