//
کدخبر: ۸۳۵۱۴ //

دیدار با استقلال و شفر ؛ چهارمین ایستگاه سخت و دیدنی برای افاضلی!

نفتی‌های تهران به دنبال این هستند که با برد در این بازی، خود را از انتهای جدول جدا کرده و تیمشان را در لیگ حفظ کنند و از طرف دیگر آبی‌پوشان پایتخت به دنبال تداوم پیروزی‌های خود و صعود به رتبه‌ی دوم جدول هستند.

دیدار با استقلال و شفر ؛ چهارمین ایستگاه سخت و دیدنی برای افاضلی!
به گزارش فرتاک نیوز،

در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر و از هفته بیست و ششم دو تیم تهرانی استقلال و نفت در ورزشگاه تختی به مصاف یکدیگر می‌روند و دیداری حساس با یکدیگر برگزار می‌کنند‌ . آبی‌پوشان پایتخت با تغییر سرمربی و آمدن وینفرد شفر ، دوران طلایی را پشت سر گذاشته و با برد در این بازی به رتبه دوم صعود می‌کنند و از طرف دیگر نفتی‌های تهران با آمدن افاضلی ، در هشت هفته‌ی اخیر تنها یک باخت را تجربه کرده و تا حدی از انتهای جدول فاصله گرفته‌اند .

 

دیدار با استقلال را می‌توان چهارمین ایستگاه بزرگ و سرنوشت‌ساز افاضلی دانست . این مربی جوان در اولین تجربه خود در لیگ برتر رو در روی پرسپولیس قرار گرفت و موفق شد اولین امتیاز لیگ برتری را از دوست و همکار قدیمی خود یعنی برانکو ، به دست آورد . افاضلی بلافاصله در هفته بعد مقابل تراکتورسازی و یحیی گل‌محمدی با تجربه قرار گرفت و توانست با پیروزی در این بازی ، اولین برد خود در لیگ برتر را جشن بگیرد . تیم تحت هدایت افاضلی در هفته بیست و سوم لیگ برتر با سفر به اصفهان، رو در روی سپاهان قرار گرفت و با کسب تساوی مقابل این تیم ، یک امتیاز ارزشمند از تقابل با قهرمان سابق ایران کسب کرد .

 

حال دیدار با استقلال و وینفرد شفر ، چهارمین ایستگاه سخت و دیدنی برای افاضلی محسوب می‌شود . این مربی جوان در سه جدال قبلی خود با تیم‌های بزرگ ، دست پر از زمین خارج شده است و باید دید آیا می‌تواند این موفقیت را مقابل استقلال تکرار کند یا خیر ؟

 

از طرفی دیگر بسیاری از اهالی فن و بازیکنان نفت ، تفکرات هومن افاضلی را به واسطه همکاری بلندمدت با برانکو ایوانکوویچ ، مانند این مربی کروات می‌دانند و می‌توان گفت ، شفر یک هفته بعد از جدال با برانکو حال با تفکرات او‌ رو در رو می‌شود و به دنبال تکرار موفقیت خود در این بازی است . این مربی آلمانی در بازی رفت مقابل نفت حمید درخشان قرار گرفت و با پیروزی ۲ بر ۰ به اولین برد خود در لیگ برتر دست یافت .

 

بازی این دو تیم روز پنج‌شنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۳۵۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان