//
کدخبر: ۸۱۰۰۳ //

حمله مدیر باشگاه فوتبال به داور با اسلحه کمری ! +عکس

اتفاقات عجیب در لیگ یونان تمامی ندارد. یکشنبه شب در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فوتبال باشگاهی یونان حادثه‌ای عجیب رخ داد.

حمله مدیر باشگاه فوتبال به داور با اسلحه کمری ! +عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 این اتفاق در مصاف تیم‌های فوتبال پائوک سالونیکا و آ.اِ ک آتن و در خانه تیم پائوک به وقوع پیوست که طی آن ایوان ساویدیس، رئیس باشگاه پائوک به منظور اعتراض به تصمیم داور مسابقه برای مردود اعلام کردن گل دیرهنگام تیمش، از روی سکوها به داخل زمین چمن رفت و در حالی که یک کلت به کمرش بسته شده بود او را تهدید کرد. جنجالی که اعتراض اعضای تیم پائوک و رئیس آنها به راه انداختند منجر به حمله هواداران این تیم به داخل زمین بازی شد و در نتیجه این بازی نیمه‌کاره رها شد.

57652503

خیمنس سرمربی آ.اِ.ک ماجرا را اینگونه بازگو می‌کند: «پائوک یک گل آفساید زد که داور آن را مردود دانست و بازیکنان شروع به اعتراض کردند و این داستان چهار، پنج دقیقه ادامه داشت. بعد یک مرد همراه با بادیگاردهایش وارد زمین شدند که همه می‌گفتند رئیس باشگاه پائوک است. او به سمت داور و بعد به سمت رختکن تیم ما رفت و در حالی که اسلحه به کمر داشت همه را تهدید می‌کرد. اگراو دست به کاری جنون‌آمیز می‌زد و اسلحه‌اش را درمی‌آورد چه اتفاقی می‌افتاد؟»

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۱۰۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان