//
کدخبر: ۸۰۵۴۵ //

آقای منصوریان؛ زود است که گوشه گیر شوی!

علیرضا منصوریان بعد از کنار رفتن از استقلال حضور کمرنگی در رسانه‌ها دارد. او ترجیح داده سکوت کند و درباره فوتبال اظهارنظری نکند.

آقای منصوریان؛ زود است که گوشه گیر شوی!
به گزارش فرتاک نیوز،

با این حال بعد از تساوی دیروز استقلال مقابل العین پیامی در اینستاگرام منتشر کرد و از هواداران خواست از شفر حمایت کنند. سرمربی سابق استقلال نوشته: «شیر همیشه شیره. استقلال همیشه استقلاله. چه با علی منصور چه بی علی منصور. من خودم هم با برد استقلال خوشحال می‌شم و در ضمن این تیم خودم هست. این پیرمرد آلمانی هم داره زحمت خودشو می‌کشه. بهش احترام کنید چون میهمان ماست و نتایج خوبش مال همه ماست.»

دوران مربیگری منصوریان در استقلال پایان تلخی داشت. تیم او بهار امسال در برابر العین شکست سختی خورد و در شروع لیگ هفدهم هم نتایج خوبی نگرفت تا چاره‌ای جز خداحافظی نداشته باشد. با این حال کارنامه مربیگری منصوریان را نباید به این دوره ضعیف خلاصه کرد. شکست 6-یک العین روز بد استقلال و منصوریان بود و برای هر مربی دیگری ممکن است اتفاق بیفتد.

چه خوب که این ناکامی پایان دوره مربیگری منصوریان نباشد و تلاش کند این بار قوی‌تر از قبل برگردد. از انتقادات نرنجد و ثابت کند که در مربیگری حرف برای گفتن دارد. منصوریان در شروع راه مربیگری است و می‌تواند این خاطره بد را به فراموشی بسپارد. شفر که منصوریان از او تمجید کرده مثل هر مربی باسابقه دیگری برد و باخت‌های زیادی داشته تا به اینجا رسیده. هنوز برای گوشه‌گیری و انزوا خیلی زود است آقای منصوریان!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۰۵۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان