//
کدخبر: ۷۸۹۶۸ //

ترکیب احتمالی پرسپولیس و استقلال در دربی ۸۶

امروز پنج شنبه به میزبانی استقلال ساعت 15:45 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 ترکیب احتمالی پرسپولیس و استقلال در دربی 86
به گزارش فرتاک نیوز،

بر این اساس ترکیب احتمالی سرخابی های پایتخت در این شهرآورد به شرح ذیل است:

*تیم پرسپولیس:

*خط دروازه

علیرضا بیرانوند بیشترین شانس را برای حضور در دربی ۸۶ در درون دروازه پرسپولیس دارد. گلر تیم ملی بیشترین کلین شیت را داشته  و لحظات خوبی هم برای هواداران ثبت کرده است. برانکو برای اینکه بیرانوند ۳ اخطاره نشود و بازی دربی را از دست ندهد در بازی با استقلال خوزستان ریسک نکرد و رادوشوویچ را درون دروازه گذاشت تا دروازه بان تیم ملی آماده بازی روز پنج شنبه شود.  

به نظر می‌رسد که باید بیرانوند را جزء ۱۱ بازیکن فیکس دربی ۸۶ بدانیم.  

 

*دفاع وسط

با توجه به نمره قبولی خط دفاعی پرسپولیس بعید به نظر می‌رسد که به غیر از سید جلال حسینی و شجاع خلیل زاده در خط دفاع بازیکنی دیگری قرار بگیرد و این ۲ بازیکن در مرکز دفاعی سرخپوشان برابر استقلال بازی می‌کنند.  

 

*دفاع چپ

محمد انصاری در دفاع چپ گزینه نهایی برانکو است چرا که عملکرد خیره کننده‌ای در پرسپولیس داشته است.

 

*دفاع راست

حسین ماهینی در سمت راست خط دفاعی محتمل‌ترین بازیکن است، اما درخشش صادق محرمی کمی معادله را در این پست پیچیده کرده است. به طور حتم نمی‌توانیم بازیکنی را به عنوان نفر نهایی این پست نام ببریم.

 

*هافبک دفاعی

کمال کامیابی نیا بدون هیچ قید و شرطی گزینه اول برانکو در پست هافبک دفاعی است. در کنار او شاید هواداران دوست داشته باشند احمد نوراللهی قرار بگیرد، اما علاقه بیش از حد سرمربی به محسن ربیع خواه، این بازیکن شمالی را دارای شانس بیشتری نسبت به نوراللهی می‌ کند.

 

*وینگر‌های چپ و راست

به طور حتم وحید امیری در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد. او با فرشاد احمد زاده که همگان این بازیکن را پسر برانکو می‌دانند به عنوان وینگر‌های چپ و راست در ترکیب حضور خواهند داشت.  

 

*هافبک بازی ساز

مهره وسط برانکو از نظر هواداران، محسن مسلمان است، اما به نظر نمى رسد سرمربی چنین نظرى داشته باشد و بهترین پاسور لیگ برتر دردربى ٨٦ روی نیمکت مى نشیند.   

 

*خط حمله

علی علیپور و گادوین منشا گزینه‌هایی هستند که حضورشان در خط حمله پرسپولیس برابر استقلال  محتمل‌تر به نظر می‌رسد. البته شاید برانکو همانند بازی با استقلال خوزستان سیامک نعمتی را جایگزین منشا کند تا باعث سردرگمی خط دفاع استقلال تهران شود.   

 

*تیم استقلال:

*خط دروازه

 سید مهدی رحمتی دروازه بان با سابقه استقلالی ها در دربی 86 است.این دروازه بان مدتی جای خود را به حسین حسینی دروازه بان جوان تیم استقلال داده بود و این بازیکن توانست با شکست رکورد زمان کلین شیت ایران رکوردار شود.اما این بازیکن با 3اخطاره شدن در بازی آخرش از حضور در دربی بازماند.دروازه بان دیگر تیم استقلال تهران ارشیا بابازاده،بازیکن جوان و گلر سوم این تیم است.

 

*دفاع وسط

مدافعان وسط تیم استقلال سید مجید حسینی و روزبه چشمی خواهند بود.هر دو بازیکن بارها برای تیم استقلال به سرمربیگری شفر به میدان رفته اند و از بازیکنلان قابل اعتماد این سرمربی هستند.

 

*دفاع چپ  

در دفاع چپ آرمین سهرابیان به میدان می رود و پس از مدت ها نیمکت نشینی در دیدار برابر تیم فولاد با عملکرد خوبش توانست نظر مثبت شفر را کسب کند و احتمال حضور در دربی 86 را برای خود افزایش داد.

 

*دفاع راست

وریا غفوری مدافع راست تیم استقلال برابر پرسپولیس است.این بازیکن توسط شفر به یکی از بهترین بازیکنان تبدیل شده و این سرمربی تاثیر بسیاری بر غفوری گذاشته است.

 

*هافبک دفاعی

امید ابراهیم و فرشید باقری دو بازیکن حاضر در این پست هستند و شفر بعید است که در مقابل بازی هجومی برانکو از این ترکیب استفاده نکند. این دو بازیکن بارها در کنار هم قرار گرفته اند و می توانند تعامل خوبی با یکدیگر داشته باشند و دربی 86 تاثیر گذار باشند.

 

*وینگر‌های چپ و راست

فرشید اسماعیلی در این بازی به عنوان  وینگر راست به میدان می رود و با سرعت و دوندگی بالایی که در این پست دارد می تواند در حملات هجومی تیم استقلال بسیار موثر باشد.

داریوش شجاعیان تکنیکی نیز به عنوان وینگر چپ به میدان می رود.

 

*هافبک بازی ساز

سرور جپاروف  به عنوان هافبک بازی ساز و هجومی در دربی 86 بازی می کند. این بازیکن دو قابلیت خاص دارد، اول شوت زنی این بازیکن و دوم اینکه این بازیکن می تواند برای بازیکنان نوک حمله استقلال فضاسازی کند.

 

*خط حمله

مامه تیام  بازیکنی که استقلال در نیم صل دوم او را جذب کرده است در نوک حمله آبی پوش های استقلالی بازی خواهد کرد. این بازیکن برای بازیکنان پرسپولیس نا آشنا است و با توانایی فرار خود در موقعیت ها می تواند امید گلزنی استقلال باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۸۹۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان