//
کدخبر: ۷۸۰۶۴ //
پرسپولیس 1-0 استقلال خوزستان؛

یک نفس تا تکرار قهرمانی ارتش سرخ/ برادر استقلال، قربانی پرسپولیس شد

شاگردان برانکو در هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان به برتری رسیدند.

یک نفس تا تکرار قهرمانی ارتش سرخ/ برادر استقلال، قربانی پرسپولیس شد
به گزارش فرتاک نیوز،

در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسید.

 

تیم پرسپولیس در این بازی یکدست قرمز و تیم استقلال خوزستان با لباس‌های آبی وارد زمین شدند. قرمزپوشان آغازگر نیمه اول بازی بودند. در دقیقه یک مصلح یک کرنر از سمت چپ برای پرسپولیس گرفت. ارسال نورالهی، دروازه تیم میهمان را تهدید کرد. اولین فرصت این بازی را شایان مصلح به دست آورد که در دقیقه 24 ضربه سر او بعد از برخورد با تیرک دروازه به بیرون رفت. از اواسط نیمه اول به بعد فشار پرسپولیس روی دروازه استقلال خوزستان بیشتر شد و چند کرنر پی در پی را به دست آوردند. اولین گل این بازی را سیامک نعمتی در دقیقه 37 روی پاس زیبای فرشاد احمدزاده به ثمر رساند. نیمه اول این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسید.

 

با شروع نیمه دوم بازی بیشتر در میانه زمین دنبال شد و سرخپوشان میل زیادی برای گل زدن نداشتند. چند موقعیت را بازیکنان پرسپولیس به دست آوردند ولی با بی دقتی توپ به بیرون رفت. در طرف مقابل استقلال خوزستان نیز صاحب چند موقعیت شد که در نهایت ثمری برای این تیم نداشت. در دقایق انتهایی بازی استقلال خوزستان فشار خود را روی دروازه پرسپولیس بیشتر کرد ولی در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسید.

 

پرسپولیس  1......................................................................................................... 0 استقلال خوزستان

گل‌: سیامک نعمتی 37 پرسپولیس

کارت زرد: حکیم نصاری 39، عقیل کعبی 59، اسماعیل شریفات 66 (استقلال خوزستان)- بشار رسن 51 (پرسپولیس)

داور: کوپال ناظمی

کمک داوران: محمدرضا ابوالفضلی – محمد راهی – علی اصغر مومنی

ناظر داوری: مسعود عنایت

 

ترکیب پرسپولیس:

بوژیدار رادو شوویچ، حسین ماهینی، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، فرشاد احمدزاده (67 وحید امیری)، بشار رسن (77 صادق محرمی)، سیامک نعمتی (72 گادوین منشا) و علی علیپور.

 

ترکیب استقلال خوزستان:

وحید شیخ‌ویگی، عقیل کعبی، میثم دورقی، حکیم نصاری، فرید بهدادی کریمی، علیرضا دغاغله، فرزاد بهمنی (51 یعقوب کریمی)، ابوالفضل اعلایی، اسماعیل شریفات، دانیال ماهینی و محمد شریفی (64 سلمان بحرانی)

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۸۰۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان