//
کدخبر: ۷۷۹۳۳ //

فوری/ ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی مقابل استقلال خوزستان لو رفت

برانکو با تغییرات زیادی تیمش را برای پیش دربی آماده می‌کند.

فوری/ ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی مقابل استقلال خوزستان لو رفت
به گزارش فرتاک نیوز،

شکست سنگین پرسپولیس مقابل السد قطر در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، فشار انتقادات شدیدی علیه این تیم و برانکو ایجاد کرد و سرخپوشان در چنین شرایطی خودشان را محیای دیدار مقابل استقلال خوزستان می‌کنند.

از طرفی با توجه به اینکه هفته آینده لیگ برتر دربی تهران را در پیش داریم و حساس‌ترین دیدار فصل در پیش است، برانکو در بازی دادن به بازیکنان 2 اخطاره خود محتاطانه عمل می‌کند و به گفته خودش چند مهره اصلی این تیم در ترکیب اصلی حضور ندارند.

علاوه بر جلال حسینی محروم، شجاع خلیل‌زاده به گفته برانکو با محرومیت مواجه است و همراه تیمش در بازی پیش رو نخواهد بود که البته شنیده می‌شود این بازیکن  به دلیل دو اخطاره بودن غایب است.

علیرضا بیرانوند هم با تشخیص برانکو در این بازی استراحت می‌کند و اشتباهات فاحش مقابل السد و دو اخطاره بودن از دلایل نیمکت نشینی وی برشمرده شده است.

در خط هافبک هم با توجه به تغییرات خط دفاعی، تغییراتی خواهیم داشت و همین موضوع شانس ورود کامیابی‌نیا، نوراللهی و نعمتی را به ترکیب افزایش می‌دهد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس به شرح زیر است:

بوژیدار رادوشوویچ، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، شایان مصلح، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، فرشاد احمد زاده، علی علیپور و گادوین منشا

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایلنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۷۹۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان