//
کدخبر: ۷۷۸۹۸ //

اتفاقی که شاید فردا رخ دهد/ ماراتن ۶ تیم ۳۸ امتیازی برای کسب سهیمه آسیایی

ممکن از است بعد از پایان هفته بیست و چهارم لیگ برتر شش تیم هم امتیاز در بالای جدول قرار گرفته و قهرمانی زود‌هنگام پرسپولیس قطعی شود.

اتفاقی که شاید فردا رخ دهد/ ماراتن 6 تیم 38 امتیازی برای کسب سهیمه آسیایی
به گزارش فرتاک نیوز،

پیکان با برد امروز خود مقابل گسترش فولاد با کسب 38 امتیاز در رتبه سوم جدول لیگ برتر قرار گرفت . در حال حاضر چهار تیم ذوب‌آهن ، پیکان ، فولاد و سایپا با امتیاز مشابه در رده دوم تا پنجم قرار گرفته‌اند و ممکن است با انجام بازی‌های فردا دو تیم دیگر به این جمع اضافه شوند . اگر در مسابقات فردا ، پدیده مشهد بتواند مقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی برنده باشد و پارس‌جنوبی جم مقابل تراکتورسازی به نتیجه تساوی برسد و هم چنین استقلال تهران در اهواز فولاد را با شکست مواجه کند ، دو تیم استقلال و پارس جم نیز به مانند چهار تیم نام برده 38 امتیاز شده تا جدول مسابقات لیگ برتر برای اولین بار شش تیم هم امتیاز را به خود دیده باشد و جدال برای کسب سهمیه آسیایی بین تیم‌های نام برده داغ‌ تر از همیشه شود .

اگر تمامی این احتمالات رخ دهد و پرسپولیس تهران در بازی فردا خود مقابل استقلال خوزستان به برتری برسد ، شاگردان برانکو در پایان هفته بیست و چهارم قهرمانی زودهنگام خود را جشن گرفته و برای دومین سال متوالی به این مهم می رسند .

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۷۸۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان