//
کدخبر: ۷۴۰۶۹ //

تبریزی محبوب استقلال و پرسپولیس؛ مبارز کوچک

بهترین گلزن ذوب‌آهن، در بازی با استقلال هم مانند دیدار مقابل پرسپولیس ناکام بود و در بین دو نیمه تعویض شد.

تبریزی محبوب استقلال و پرسپولیس؛ مبارز کوچک
به گزارش فرتاک نیوز،

 عجیب‌ترین تصمیم قلعه‌نویی در بین دو نیمه اتخاذ شد و او بهترین گلزن تیم‌اش را بیرون کشید. در حالی که ذوب‌آهن بازی را عقب بود و نیاز به گل داشت، این تعویض قلعه‌نویی عجیب به نظر می‌رسید. ولی در این بازی هم مثل دیدار با پرسپولیس، تبریزی فقط یک نیمه فرصت بازی پیدا کرد. مرتضی تبریزی در بازی مقابل پرسپولیس پنالتی خراب کرده بود و فرصت کامبک را از قلعه‌نویی گرفت. اما در این مسابقه او زود از ترکیب خارج شد و ذوب‌آهن بازی باخته را با برد عوض کرد.

 

مرتضی تبریزی استاد گل زدن به تیم‌های کوچک و بازی‌هایی است که حساسیت کمی دارد. گل‌های این فصل او مقابل نفت تهران، پیکان، استقلال‌خوزستان (۵گل)، سایپا، نفت آبادان و سپاهان به ثمر رسید. گل‌اش به سپاهان در دقیقه ۹۰ و روی اشتباه باورنکردنی عزت‌الله پورقاز بود که تاثیری در نتیجه مسابقه هم نداشت. دو پاس گل تبریزی مقابل پدیده و گسترش‌فولاد بود و  یک مرتبه هم جلوی نفت آبادان با خطای پنالتی متوقف شد. در مسابقاتی که او تاثیرگذار بود، خبری از نام‌های بزرگ نیست. نه جلوی استقلال و پرسپولیس گل زد یا حرکت تاثیرگذاری داشت و نه حتی جلوی تراکتورسازی که یک مسابقه خاص‌ برای امیر قلعه‌نویی بود. تبریزی حتی در بازی با رقیب مستقیم ذوب‌آهن یعنی فولاد یا پارس‌جنوبی‌جم هم تاثیرگذار نبود.

 

البته این اتفاق جدیدی نیست و در فصل‌های قبل هم مرتضی تبریزی هیچ گاه جلوی سرخابی‌های پایتخت عملکرد ویژه‌ای نداشت. در پنج فصل اخیر که تبریزی مجموعا ۳۴ گل زده، فقط یکی از آن‌ها وارد دروازه پرسپولیس شد و سهم استقلال هم فقط دو گل بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنامه نود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۴۰۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان