//
کدخبر: ۷۷۰۴۱ //
هاینکس:

بارسا، رئال و PSG مدعیان اصلی چمپیونزلیگ هستند

یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است که بارسا، رئال و پاری سن ژرمن، مدعیان اصلی قهرمانی در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ هستند.

 بارسا، رئال و PSG مدعیان اصلی چمپیونزلیگ هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

بایرن مونیخ فردا شب در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان بشیکتاش ترکیه خواهد بود و هاینکس که دو بار با رئال و بایرن، قهرمان چمپیونزلیگ شد، معتقد است که دو غول اسپانیایی به همراه پاری سن ژرمن، مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل هستند؛ هرچند از بین رئال و پاری سن ژرمن، یک تیم در همین مرحله حذف خواهد شد.

هاینکس به خبرنگاران گفت:" پیش کردن شرایط بسیار دشوار است. باشگاه های بزرگ زیادی در رقابت ها هستند که تاریخچه ای طولانی دارند. 5 تیم انگلیسی هستند که بسیار قدرتمندند، بعضی از آنها در تابستان و بعضی در زمستان سرمایه گذاری زیادی انجام دادند.

رئال مادرید، بارسلونا و پاری سن ژرمن مدعی هستند و البته ما می خواهیم به سنت حضورمان در مراحل پایانی ادامه بدهیم.

بایرن همیشه در رقابت های اروپایی موفق بوده است اما در این رقابت ها همیشه چیزی که شما می خواهید، نمی شود. شما همیشه باید آماده باشید. هر حریفی می تواند یک سد بزرگ باشد."

هاینکس همچنین تاکید کرد که برخلاف آنچه رسانه ها اعلام کردند، بشیکتاش حریف آسانی برای تیمش در این مرحله نخواهد بود.

" بعد از قرعه کشی، رسانه ها اعلام کردند که این قرعه خوبی بود. من بازی بشیکتاش را به دقت بررسی کردم و نه تنها بازیکنانی دارند که قبلا در لالیگا در بارسا، رئال یا والنسیا بازی کردند، بلکه دو ملی پوش هلندی هم دارند.

این تیمی است که از تجربه بین المللی برخوردار است. راز موفقیت این تیم در دستان مربی این تیم (شنول گونش) است. او هم سن و سال من نیست اما 65 سال دارد. او مرد بسیار باتجربه ای است؛ یک مربی بزرگ که می داند چطور یک تیم را جمع کند."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۷۰۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان