//
کدخبر: ۷۶۹۸۷ //

کاپیتان ذوب آهن خواستار حضور بانوان در آزادی

کاپیتان ذوب آهن اصفهان بعد از برد تیمش مقابل لوکوموتیو ازبکستان در جمع خبرنگاران به اظهار نظر در رابطه با مسائل مختلف پرداخت .

 کاپیتان ذوب آهن خواستار حضور بانوان در آزادی
به گزارش فرتاک نیوز،

  قاسم حدادی فر بعد از برد تیمش در جمع خبرنگاران حاضر شد و در رابطه با شرایط کلی مسابقه گفت : یکی از بازی های سخت ما بود و خدا را شکر از موقعیت های به دست آمده استفاده کردیم و بازی را برای خود نگه داشتیم . لوکوموتیو هم بسیار تیم خوبی است و بازیکنان آن هماهنگی بالایی داشتند و خیلی خوب بازی می کردند . ما فیلم بازی این تیم را دیده بودیم و با داشتن 6 یا 7 ملی پوش خیلی تیم خوبی هستند و همه بازیکنان آنها از هر نقطه در بازی شرکت می کردند .

 

وی در ادامه تصریح کرد : ما ده روز بسیار سختی بعد از بازی با سایپا داشتیم و با دو شکست ناراحت کننده ای که پشت سر گذاشتیم در فشار قرار گرفتیم . خدا را شکر با این برد و کسب سه امتیاز به جدول برگشتیم و با بقیه رقیبان خود رقابت تنگانگی خواهیم داشت.  

 

کاپیتان ذوب آهن در رابطه با بازی قبل تیمش و باختی که داشتند ، بیان کرد: در بازی با الدحیل ، نیمه اول خیلی شجاعانه بازی کردیم و فقط در 2 ، 3 صحنه غافلگیر شدیم. فوتبال همین است و باید در همه دقایق تمرکز خود را حفظ کنیم . در آسیا همه تیم ها با آمادگی کامل و با بازیکنان خوب در این مسابقات حاضر می شوند و ما هم ان شاالله با همه توان خود در ادامه مسابقات حاضر می شویم .

 

وی در رابطه با حضور بانوان در استادیوم گفت : این یک مسئله کلی است و باید از قبل در رابطه با این موضوع فرهنگ سازی مناسب می شد که بانوان بازی را از نزدیک تماشا کنند . من فکر می کنم با حضور بانوان هم جو خوبی ایجاد می شود و هم فضای استادیوم سالم تر خواهد شد . ان شاالله با کمک مسئولین بانوان به استادیوم بیایند . چون تعداد تماشاگران بیشتر می شود . همانطور که در کشورهای دیگر حتی عربستان که خیلی از ما عقب تر هستند ، بانوان در استادیوم حضور یافتند . اگر در ایران هم بگذارند بانوان به استادیوم بیایند خیلی استقبال بهتری از بازی ها خواهد شد .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۶۹۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان