//
کدخبر: ۷۶۹۷۹ //
هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا؛

ذوب‌آهن ترمز لوکوموتیو را کشید

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در دومین هفته برابر نماینده ازبکستان به برتری رسید.

ذوب‌آهن ترمز لوکوموتیو را کشید
به گزارش فرتاک نیوز،

هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه دوم از ساعت 16 امروز با دیدار تیم های ذوب آهن و لوکوموتیو ازبکستان در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد که این بازی با برتری 2 بر صفر شاگردان قلعه نویی به پایان رسید. مرتضی تبریزی(47) و حسینی(90) برای ذوب آهن گل زدند. در نیمه اول ذوب آهن تلاش زیادی کرد تا به گل برسد اما این مهمان بود که چند موقعیت خطرناک را روی دروازه میزبان ایجاد کرد و تا آستانه باز کردن دروازه حریف هم پیش رفت.

 

شروع نیمه دوم برای ذوب آهن هیجانی آغاز شد و مرتضی تبریزی در همان دو دقیقه اول با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد.  ذوبی ها که با یک گل گرفتن سه امتیاز را هم ارزشمند می دانستند با احتیاط بیشتری حمله کردند و سعی در حفظ استحکام دفاعی خود داشتند تا با همین یک گل سه امتیاز را کسب کنند. هرچند تیم ازبکستانی درنیمه دوم هم مثل 45 دقیقه اول موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت اما خط دفاع ذوب آهن عملکرد کم اشتباهی داشت و باعث شد این تیم نخستین سه امتیاز در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند.

 

درحالی که بازی وارد وقت های اضافه شده بود روی ارسال رجب زاده و اشتباه مدافع لوکوموتیو، حسینی برای دومین بار دروازه حریف را باز کرد تا نماینده ایران به سه امتیاز خانگی برسد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۶۹۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان