//
کدخبر: ۷۶۹۱ //

پرسپولیس مدیون رسانه است/ آسمان آفتابی سرخپوشان قبل از دربی

پرسپولیس به لطف رسانه بود که طاهری در اقدامی به موقع نگذاشت همانند استقلال و تراکتورسازی دچار مشکل شود.

پرسپولیس مدیون رسانه است/ آسمان آفتابی سرخپوشان قبل از دربی

به گزارش فرتاک نیوز؛ خبر اعتصاب سرخپوشان و تمرین نکردن آنها در روزهای حساس قبل از داربی، همانگونه که قابل پیش‌بینی بود، ناراحتی و آشفتگی مدیران باشگاه را در پی داشت. اما واکنش آنها به این اقدام عجیب و تند بود. مدیران پرسپولیس با بیرون کردن خبرنگاران از لابی باشگاه نشان دادند که تعامل با رسانه‌ها را بلد نیستند و به جای حل کردن مشکل، به دنبال پنهان کردن و به تعویق انداختن آن هستند. در حالی که با تعامل با رسانه‌ها می‌توان جلوی بسیاری از اتفاقات بعدی را گرفت.

شاید اگر رسانه‌ها از ماجرای نامه‌نگاری بین فیفا و تراکتورسازی و استقلال مطلع بودند و آن را رسانه‌ای می‌کردند، هرگز کار به اینجا نمی‌کشید و محرومیت و جرایمی به این سنگینی گریبان تیم‌های محبوب تبریز و تهران را نمی‌گرفت و هواداران‌شان را ناراحت و نگران و عصبی نمی‌کرد. اصولا یکی از کارکردهای رسانه همین است و اگر چنین اتفاق و افشاگری‌هایی به درستی رخ بدهد، علامت آن است که رسانه کارش و وظیفه‌اش را درست انجام داده.

علی‌اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن تکذیب خبر اعتصاب بازیکنان سرخپوش، مدعی شده است که خودش آن هشت نفر را به باشگاه فراخوانده تا با آنها صحبت کند و با هم «نون و پنیر و سبزی» هم بخورند. حالا ما کاری نداریم که چرا طاهری برای مهمانی درویشانه‌اش این هشت نفر را انتخاب کرده و به سایر بازیکنان این افتخار را نداده است. اما آنچه مهم است، خروجی این جلسه دوستانه بوده که منجر به ایجاد آرامش در جمع سرخ‌ها شده  است. ماحصل جلسه و توافقات انجام شده بین مدیرعامل و بازیکنان پرسپولیس این بوده که سیدجلال و سایر بازیکنان اصولا انجام کاری به نام اعتصاب را از بیخ و بن تکذیب کردند و این یعنی آفتابی شدن آسمان تیمی که می‌رفت تا قبل از یکی از مهمترین دیدارهای فصلش تبدیل به پوچ بشود! در حقیقت اقدام خوب مدیریتی طاهری مشکل را حل و فاجعه را در نطفه خفه کرد اما آیا اگر رسانه‌ها این مورد را انتشار نمی‌دادند بازهم او سعی می‌کرد سراغ حل کردن ماجرا برود و اصلا آن را حساس و حیاتی می‌دید؟

شاید طاهری به جای سرزنش و اخراج کردن رسانه‌ها از لابی پرسپولیس، باید از آنها تشکر و قدردانی کند که باشگاه تحت مدیریت او را از در افتادن به چاهی عمیق نجات دادند. شاید هم بهتر باشد نه پاداشی دست و پا کند و نه پاسخی به این تندی و بدقیافه‌گی برای این کار در نظر بگیرد!

 

 

 

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۶۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان