//
کدخبر: ۶۸۸۶ //

درخواست بی شرمانه برخی ایرانیان از سعودی ها: شما را به کعبه ،‌پرسپولیس را محروم کنید!

از روز گذشته موج بسیار عجیبی در میان برخی از کاربران ایرانی راه افتاده است. به دنبال محرومیت استقلال و تراکتورسازی از جذب بازیکن حالا برخی تلاش می کنند پرسپولیس هم مانند این دو تیم محروم شود.

درخواست بی شرمانه برخی ایرانیان از سعودی ها: شما را به کعبه ،‌پرسپولیس را محروم کنید!

به گزارش فرتاک نیوز ، به دنبال قطعی شدن محرومیت استقلال از تابستانی از سوی فیفا و پس از آن اعلام خبر محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات تابستانی و زمستانی که این یکی هم از سوی فیفا ابلاغ شد اتفاق عجیبی افتاد. بسیاری از کاربران ایرانی به صفحه اینستاگرام و سایت باشگاه الهلال (رقیب پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا) حمله و از مسئولان این تیم درخواست کردند پرسپولیس را هم محروم کنند چرا که این تیم هم مانند استقلال و تراکتورسازی به یک خارجی بدهکار است و هنوز طلب خودش را نداده. این کاربران ایرانی که هزاران کامنت برای الهلالی ها فرستاده اند ادعا می کنند که پرسپولیس هم محروم است ولی هنوز این خبر اعلام نشده. آنها حضور سروش رفیعی را در ترکیب این تیم غیرقانونی می دانند و می گویند پرسپولیس اصلا به خاطر این تخلف بزرگ به دسته یک سقوط کند!

موج ارسال کامنت های عجیب به سایت فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم کشیده شد.

اقدام بسیار زشت کاربران ایرانی تا آنجا پیش رفت که یک ایرانی به نام نیما در پیامی به اینستاگرام باشگاه الهلال عربستان نوشت: «شما را به کعبه قسم پرسپولیس را محروم کنید!». اینکه الهلال مسئول محروم کردن پرسپولیس نیست به کنار، این مهم است که ایرانی های زیادی برای اینکهآنچه بر سر استقلال و تراکتورسازی آمد بر سر پرسپولیس هم بیاید حالا به سعودی ها التماس می کنند. نمونه ای از کامنت های هموطنان ایرانی برای الهلال و سایت های FIFA و AFC:

- آقایان پرسپولیس از بازیکن غیر قانونی استفاده کرده، چرا کاری نمی کنید؟ این تیم باید محروم شود.

-خواهش می کنم پیگیر موضوع محرومیت پرسپولیس از بازار نقل و انتقالات باشید. سروش رفیعی به طور غیرقانونی برای پرسپولیس بازی می کند و این بازیکن مقابل تیم شما هم به میدان خواهد رفت.

- کاری کنید پرسپولیس از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا حذف شود. لطفا به موضوع محرومیت این تیم از نقل و انتقالات توجه کنید.

-پرسپولیس از نقل و انتقالات زمستانی محروم است اما از یک بازیکن به نام سروش رفیعی استفاده می کند که در چهار بازی اخیر این تیم هم به میدان رفته است بنابراین آنها باید حداقل با تنبیه کسر 12 امتیاز مواجه شوند.

نکته بسیار عجیب دیگری هم در این میان وجود دارد. بارها در ماه ها و سال های گذشته پیش آمده که کاربران ایرانی متعددی به پیج های افراد مشهور حمله کرده اند، از لیونل مسی گرفته تا پایت بازیکن فرانسوی. در کامنت هایی که در پیج این افراد از سوی کاربران ایرانی گذاشته می شود کامنت ها بیشتر جنبه شوخی دارد و به زبان فارسی و یا فینگلیش نوشته می شود. به ندرت کامنت هایی به زبان انگلیسی وجود دارد و یا اگر هم کامنتی انگلیسی از سوی یک کاربر ایرانی فرستاده شده باشد با کلماتی ساده و در حد یک جمله است. اما در رابطه با کامنت هایی که به سایت باشگاه الهلال ، فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا فرستاده می شود هماهنگی عجیبی وجود دارد به این ترتیب که تمامی کامنت ها به زبان انگلیسی و برخی نیز به صورت مفصل نوشته شده اند. اکثر آنها هم به باشگاه الهلال خبری می دهند مبنی بر اینکه سروش رفیعی در چهار بازی اخیر برای پرسپولیس به میدان رفته. نقشه ای از پیش تعیین شده در کار است؟!

از کامنت های تاسف برانگیز برخی از هموطنان که بگذریم به عکس العمل برخی از «سمت داران» می رسیم که آرزوی خوبی برای رقیبان خود هرگز نمی کنند. این یکی از تاسف انگیز ترین پست هایی است که اینستاگرام به خود دیده، مدیر باشگاهی که تخلف انجام داده و محروم است به جای شرمساری ،از داشتن شریک جرم خوشحال است ایشان معاون حقوقی استقلال هستند...

بر خلاف موجی که از روز گذشته به راه افتاده باید گفت چیزی از سوی فیفا مبنی بر محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات اعلام نشده و همه چیز در حد حدس و گمان است.

 

 

منبع: جام جم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۸۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان