//
کدخبر: ۷۵۲۳ //

سومین پلی‌آف متوالی پیش روی منصوریان

علیرضا منصوریان برای سومین سال متوالی در بازی‌های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شرکت خواهد کرد. بازی برابر تیم‌های قطری در 2 سال گذشته هم در کارنامه او ثبت شده است.

سومین پلی‌آف متوالی پیش روی منصوریان

 

به گزارش "فرتاک نیوز"، علیرضا منصوریان در سال‌های 2015 و 2016 برابر یک تیم قطری به نام الجیش بازی کرد و حالا میزبان تیم فوتبال السد قطر است.

 

*در سال 2015 نفت تهران نماینده ایران بود و میزبان دور اصلی پلی آف انتخاب شد اما الجیش قطر برای رسیدن به موقعیت تیم نفت تهران ابتدا در بازی پیش گروهی برابر تیم فوتبال النهضه عمان برنده شد و سپس به مصاف نفت تهران آمد و 1-0 باخت تا منصوریان و شاگردانش به دور گروهی آسیا بروند. نفت  تیم قدری در این بازی‌ها بود که الشباب عربستان را در دور گروهی و الاهلی عربستان را در دور یک حذف کرد اما در مرحله 8 تیمی به الاهلی امارات باخت.

 

 

*در سال 2015 اما شرایط برای شاگردان منصوریان که شروع خوبی در لیگ نداشتند خوب بود چرا که نفت بار دیگر به عنوان میزبان در دور اصلی پلی‌آف انتخاب شده و بار دیگر شاگردان او باید در تهران بازی می‌کردند جالب این که تیم حریف، بار دیگر الجیش قطر بود که البته این بار تیم قطری، قدرتر از قبل بود و نفت ناآماده وبی حوصله را 2-0 برد.

 

باید دید امروز منصوریان در سومین پلی‌آف متوالی در لیگ قهرمانان، تیمش استقلال پر طرفدار  را با شباهت به تیم 2015 به میدان خواهد فرستاد یا شبیه تیم سال  2016...

 

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۵۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان