//
کدخبر: ۷۴۳۰ //
روح ورزش در شب بزرگ فوتبالی استقلال و السد پادشاهی می‌کند

مدیر تیم السد: می‌خواهیم پرچم کشورمان را بالا ببریم/ استقلال مبارزه سختی خواهد کرد

مدیر تیم فوتبال السد قطر ضمن تاکید بر سطح فنی مشابه تیمش و استقلال تهران گفت: استقلال جلوی چشمان هوادارانش مبارزه سختی خواهد کرد.

مدیر تیم السد: می‌خواهیم پرچم کشورمان را بالا ببریم/ استقلال مبارزه سختی خواهد کرد

به گزارش فرتاک نیوز،ترکی الناصر علی پس از پایان تمرین السد قطر در ورزشگاه آزادی تهران به سایت رسمی این باشگاه پیرامون بازی مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال تهران گفت: هیچ تردیدی نیست که بازی سختی خواهد بود. با توجه به سطح فنی مشابه تیم‌های استقلال و السد شاهد یک بازی کاملا رقابتی خواهیم بود. بنابراین انتظار می‌رود روح ورزش در شب بزرگ فوتبالی بازی تیم‌های استقلال و السد پادشاهی کند.

وی در ادامه اظهار داشت: البته امیدوارم که این بازی به نفع تیم السد قطر پایان یابد تا بتوانیم همچنان رقابت‌ خود را در لیگ قهرمانان آسیا ادامه دهیم. بازیکنان تیم السد با نهایت توان سعی می‌کنند تا بهترین بازی خود را برابر استقلال به نمایش بگذارند و این مساله را در نظر دارند که حریف ما در خانه و جلوی چشمان هوادارانش مبارزه سختی خواهد کرد.

مدیر تیم السد در خاتمه خاطرنشان کرد: تیم السد در بازی برابر استقلال علاوه بر خود، فوتبال قطر را نیز نمایندگی می کند و باید تمام تلاش را به کار بریم تا پرچم فوتبال کشورمان بالا برود. ما به توانمندی‌های بازیکنان اعتماد داریم تا به پیروزی و صعود به دور  گروهی لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کنیم.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۴۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان