//
کدخبر: ۷۴۱۲ //

توضیحات جدید فیفا درباره حکم محرومیت تراکتورسازی

بخش رسانه‌ای فیفا اعلام کرد باشگاه تراکتورسازی اعتراضی به ممنوعیت‌شان در نقل و انتقالات به دلیل شکایت مهاجم تونسی نداشته است.

توضیحات جدید فیفا درباره حکم محرومیت تراکتورسازی

به گزارش فرتاک نیوز، طی هفته اخیر بحث ممنوعیت باشگاه تراکتورسازی از فعالیت در نقل و انتقالات زمستانی و تابستانی سال آینده جدی‌ترین موضوع فوتبال ایران بوده و مبهم بودن آن به دلیل عدم پاسخگویی مشخص فدراسیون فوتبال در این پرونده بوده که آن را باز گذاشت و حالا بخش رسانه‌ای فیفا پیرامون این موضوع توضیحاتی ارائه کرده است.

باشگاه تراکتورسازی به دلیل شکایت حمزه یونس برای دریافت مطالبات‌اش از فعالیت در دو دوره نقل و انتقالاتی محروم شده که بخش رسانه‌ای فیفا اکنون پیرامون این مسئله متنی را ارسال کرده که مشروح آن به صورت زیر است:

«باید تایید کنیم که شورای حل اختلاف پرونده حمزه یونس، بازیکن تونسی تراکتورسازی را بررسی کرده و نتیجه آن را به فدراسیون فوتبال ایران و همچنین باشگاه مربوطه در تاریخ 25 و 26 اوکتبر (چهارم و پنجم آبان ماه) ابلاغ کردیم.

تصمیم اخذ شده شامل ممنوعیت از خرید هر بازیکن جدید داخلی و خارجی در دو دوره متوالی بعدی است که این تصمیم توسط این شورا به فدراسیون فوتبال ایران نیز ابلاغ شد.

همچنین با توجه به این موضوع که هیچ‌گونه درخواست تجدید نظری ارائه نشد، تصمیم نهایی و انجام آن الزامی می‌باشد. خواهشمند است این موضوع که ما قادر به اظهارنظر بیشتر و حدس و گمان در مورد اتفاقات احتمالی نیستیم را درک کرده و بپذیرید.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به سخنگوی فیفا مراجعه کنید.

با احترام

بخش رسانه‌ای فیفا»

 

 

 

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۴۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان