//
کدخبر: ۷۳۷۵۵ //

واکنش نوراللهی به بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات پرسپولیس

نوراللهی درباره وضعیتش در تیم پرسپولیس و بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات این تیم، گفت: که با پرسپولیس قرارداد دارم، بقیه بازیکنان را نمی‌دانم. امیدوارم هر چه به صلاح تیم است رخ بدهد و سال بعد هم مدعی قهرمانی باشیم.

 واکنش نوراللهی به بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

 احمد نوراللهی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل سپاهان، اظهار کرد: تیم سپاهان وضعیت خوبی ندارد، اما این تیم قصد داشت سه امتیاز بازی را بگیرد. تیم ما منسجم است و خدا را شکر می‌کنم سه امتیاز را گرفتیم و  توانستیم سربلند از زمین بیرون بیاییم. هواداران هم ما را با حمایت‌هایتشان شرمنده کردند، امیدوارم جواب آن‌ها که در این سرما به ورزشگاه می‌آیند تا از پرسپولیس حمایت کنند را با پیروزی بدهیم.

 

او درباره وضعیتش در تیم پرسپولیس و بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات این تیم، گفت: که با پرسپولیس قرارداد دارم، بقیه بازیکنان را نمی‌دانم. امیدوارم هر چه به صلاح تیم است رخ بدهد و سال بعد هم مدعی قهرمانی باشیم.

 

بازیکن پرسپولیس درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل نفت آبادان و حضور در لیگ قهرمانان آسیا، بیان کرد: بازی سختی در آبادان پیش رو داریم. امیدوارم با موفقیت این بازی را پشت سر بگذاریم و سه امتیاز را بگیریم. پرسپولیس تیم یکدل و منسجم با کادر فنی خوب است. امیدوارم هواداران همانند امروز در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم از تیم خود حمایت کنند، چون در آسیا بازی‌های سختی پیش رو داریم.

 

نوراللهی درباره بازگشت دوباره‌اش به مسابقات و پوشیدن پیراهن پرسپولیس در لیگ برتر، خاطر نشان کرد: یک سالی می‌شد که از فوتبال دور بودم و خدا را شکر می‌کنم که برگشتم. قصد دارم با تمرین بیشتر بتوانم به پرسپولیس کمک کنم. برای من و امید عالیشاه روز‌های سختی بود، عالیشاه هم آخر فصل به پرسپولیس برمی‌گردد و این تیم منسجم‌تر می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۳۷۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان