//
کدخبر: ۷۳۶۰۳ //

ترکیب مد نظر برانکو برای بازی مقابل سپاهان لو رفت!

برانکو تیم کامل‌تری نسبت به هفته‌های قبل در اختیار دارد.

ترکیب مد نظر برانکو برای بازی مقابل سپاهان لو رفت!
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس از ساعت 15:50 امروز در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان خواهد بود و برانکو شاگردانش را در این دیدار سخت در شرایطی به میدان می‌فرستد که تغییر سرمربی در تیم سپاهان، آنها را به رقیبی ناشناخته بدل کرده است و مشخص نیست با چه سیستم و تاکتیکی به میدان خواهند آمد.

با این وجود برانکو نسبت به هفته‌های قبل تیمی کامل در اختیار دارد که بازیکن محرومی ندارد و کامیابی‌نیا هم به شرایط بازی رسیده است ولی مشخص نیست در ترکیب قرار بگیرد.

در دروازه پرسپولیس در این بازی مثل همیشه علیرضا بیرانوند ایفای نقش خواهد کرد و یک خط جلوتر در دفاع میانی سید جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده به مصاف تیم سابق خود خواهند رفت.

در دفاع چپ مثل همیشه شاهد حضور محمد انصاری در ترکیب اصلی خواهیم بود و به نظر می‌رسد در دفاع راست شاهد بازگشت حسین ماهینی به پست اصلی هستیم.

در خط هافبک در شرایطی که به دلیل نا آماده بودن همچنان حضور نوراللهی و کامیابی‌نیا مبهم است، احتمال دارد سرخپوشان بعد از مدتها با یک هافبک دفاعی به میدان بروند و محسن ربیع‌خواه در این پست ایفای نقش کند.

یک خط جلوتر شاهد حضور فرشاد احمدزاده در سمت راست و وحید امیری در سمت چپ هستیم و محسن مسلمان در میانه خط هافبک هجومی سرخپوشان حضور خواهد داشت.

در خط حمله هم گادوین منشا و علی علیپور مثل همیشه ایفای نقش خواهند کرد.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، محسن مسلمان، گادوین منشا و علی علیپور

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایلنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۳۶۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان