//
کدخبر: ۷۳۵۴ //
محسن مسلمان:

استقلال را می‌بریم تا اختلاف امتیازمان بیشتر شود

هافبک بازی‌ساز تیم‌ فوتبال پرسپولیس می‌گوید 10 بازی تا پایان لیگ برتر فوتبال ایران باقی مانده و برای قهرمانی کادر فنی و بازیکنان این تیم نباید فریب شرایط موجود را بخورند.


استقلال را می‌بریم تا اختلاف امتیازمان بیشتر شود

 

به گزارش فرتاک نیوز، محسن مسلمان در مورد دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز که با برتری سه بر صفر سرخپوشان به اتمام رسید، خاطرنشان کرد: خدارا شکر که این دیدار حساس را با برتری پشت سرگذاشتیم و توانستیم فاصله امتیازات خود را با تیم دوم جدول افزایش دهیم.

 

وی در مورد افزایش شانس قهرمانی پرسپولیس پس از برتری مقابل تراکتورسازی،‌ گفت: 10 بازی تا پایان لیگ باقی مانده است و ما فریب وضعیت فعلی را نمی‌خوریم، قطعا هنوز مسیر طولانی تا پابان لیگ باقی مانده است و ما باید تمام تلاش و تمرکز خود را به خرج دهیم تا بدون اشتباه به قهرمانی برسیم.

 

هافبک میانی تیم فوتبال پرسوپولیس ادامه داد: باید بتوانیم با بهترین بازی‌ها و عملکرد مسیر خود را برای قهرمانی هموار کنیم و هفته بعد هم در شهرآورد نتیجه خوبی را به دست آوریم.

 

مسلمان در خصوص شهرآورد پایتخت و تقابل با آبی‌پوشان پایتخت در دیدار برگشت نیز،‌عنوان کرد: شهرآورد هم یک بازی مشابه سایر بازی هاست و برای ما سه امتیاز بیشتر ندارد امیدواریم به گونه‌ای بازی کنیم که هر سه امتیاز این بازی را کسب کنیم و فاصله خود را نسبت به سایر تیم‌ها افزایش دهیم.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۳۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان