//
کدخبر: ۷۲۸۸۶ //

خبرهای ضد و نقیض از وخیم تر شدن حال مهدی قائدی/مردم دعا کنند

جراح بازیکن جوان استقلال گفت: پس از عمل، خونریزی اضافه نشده و علائم حیاتی پایدار بوده است.

خبرهای ضد و نقیض از وخیم تر شدن حال  مهدی قائدی/مردم دعا کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

 نشست خبری جراح مهدی قائدی، خانواده او و مدیر بیمارستان شهدای خلیج فارس دقایقی قبل برگزار شد و احسان رحمانیان جراح این بازیکن اعلام کرد، طحال او آسیب ندیده و تخلیه نشده است.

 

در ادامه این نشست مسؤولان بیمارستان خلیج فارس بوشهر اعلام کردند، "شاکر"، همراه مهدی قائدی، مرگ مغزی کامل نشده اما در کمای عمیق است.

 

پزشک معالج قائدی در پاسخ به این سوال که آیا او به تهران منتقل می شود، گفت: معلوم نیست قائدی چه زمانی از دستگاه جدا می شود. اگر فردا یا پس فردا جدا بشود، باید به مدت یک هفته به صورت مطلق استراحت کند تا شرایط طبیعی شود و مطمئن شویم که خون ریزی ایشان را تهدید نمی کند و سپس درباره انتقال به تهران تصمیم گیری می کنیم. به نظر من قائدی تا ۲ ماه اصلا نباید وزنه سنگین بلند کند.

 

رحمانیان در ادامه افزود: قائدی حدود ساعت 2 بامداد به بیمارستان خلیج فارس رسید. به دلیل خونریزی که داشت سطح هوشیاری نسبتا پایین بود. مشخص شد خونریزی داخل شکم وجود دارد اما طحال نیست. سریع داخل اتاق عمل رفتیم. داخل اتاق عمل خونریزی شدید وجود داشت اما کنترل شد.

 

وی اضافه کرد: نوع آسیب طوری است که احتمال خونریزی مجدد طی روزهای آینده وجود دارد. این به آگاهی خانواده و پزشکان بیمار رسیده و گفتیم احتمال عمل مجدد وجود دارد. از صبح تاکنون که عمل تمام شده اصلا خونریزی اضافه نشده و علائم حیاتی پایدار بوده است. آزمایش های بیمار به مرور درست شده و خودمان هم بیمار را به صورت عمدی بیهوش نگه داشتیم تا راحت‌تر با این استرس کنار بیاید و ان شاالله از فردا اگر شرایط فراهم باشد، او را به هوش می آوریم.

 

دکتر جعفر زارعی زاده قائم مقام بیمارستان در ادامه و درخصوص وضعیت شاکر(همراه قائدی) اظهار داشت: ایشان به دلیل ضربه ای که به سرشان خورده، در کمای کامل است و در آی سی یو حضور دارد. وضعیت هوشیاری ایشان مرتب پایش می شود و اما فعلا پایین است و باید ببینیم وضعیت او در ساعات آینده چگونه می شود.

 

قائم مقام بیمارستان شهدای خلیج فارس، ادامه داد: متخصصان ما اگر وضعیت بیمار اجازه دهد از فردا او را از دستگاه جدا می کنند. این بیهوشی برای او ضرر ندارد زیرا اگر به هوش بیاید و درد باعث بیقراری او شود، خونریزی او افزایش پیدا می کند که به ضرر اوست.

 

وی درباره شکستگی اندام های قائدی، تصریح کرد: وضعیت شکستگی او در اولویت بعدی ما است. تا زمانی که وضعیت هوشیاری او پایدار نشود، بررسی شکستگی ها مقدور نیست اما در ظاهر شکستگی نمی بینیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۲۸۸۶ //
ارسال نظر
 
  • عباس ج

    من یک پرسپولیسی بوشهری هستم دوست دارم هر چه زودتر قائدی سلامتیشون روبدست بیارند و ایشون رو وارد زمین فوتبال مشاهده کنیم.ب رای سلامتی مهدی دعاکنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان