//
کدخبر: ۷۲۷۲۲ //

سم مهلک در کمین پرسپولیس/ کی میگه کار تمومه؟

سم مهلک در کمین پرسپولیس/ کی میگه کار تمومه؟
به گزارش فرتاک نیوز،

ممکن است احساس قهرمانی زودرس برای پرسپولیس مثل یک «سم مهلک» عمل کند. این همان مساله‌ای است که خود برانکو هم در نشست خبری بعد از بازی با پیکان به آن اشاره کرد. حقیقت آن است که جدول فعلی لیگ برتر سر و شکل فریبنده‌ای دارد.

 

همین حالا اگر فولاد خوزستان بازی عقب‌افتاده‌اش را در اهواز از پیکان ببرد، به 9امتیازی پرسپولیس خواهد رسید که قطعا عرصه را بر این تیم تنگ می‌کند. دیگر تیمی که سرخپوشان نباید از آن غافل شوند، ذوب‌آهن است. در جدول دور برگشت لیگ هفدهم، در حال حاضر این شاگردان امیر قلعه‌نویی هستند که روی پله اول قرار گرفته‌اند.

 

ذوب از شش بازی نیم‌فصل دوم پنج پیروزی و یک مساوی به دست آورده و بسیار آماده نشان می‌دهد. این در حالی است که پرسپولیس در جدول دور برگشت با کسب 12امتیاز از شش بازی و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال شفر در رتبه سوم قرار دارد. برگردیم به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده پرسپولیس یعنی فولاد. سرمربی این تیم سیروس پورموسوی است که دو سال پیش در لیگ پانزدهم عضو کادرفنی استقلال خوزستان بود و قهرمانی را از پرسپولیس گرفت. در آن زمان استراتژی اصلی استقلال خوزستان دفاع و ضدحمله بود و حالا همین سیاست در فولاد اجرا می‌شود. سرخپوشان اهوازی کاملا در سایه به دنبال پرسپولیس هستند و غفلت احتمالی تیم برانکو که به زودی باید وارد لیگ قهرمانان آسیا هم بشود، ممکن است به قیمت یک جام برای آنها تمام شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: بانک ورزش
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۲۷۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان