//
کدخبر: ۷۱۶۹۷ //

سورپرایز عجیب برانکو

سرمربی کروات سرخپوشان در غیاب سه مهره تاثیرگذار تیمش در تمرین امروز آخرین شرایط برای جابجایی نفرات را مورد بررسی قرار داد.

 سورپرایز عجیب برانکو
به گزارش فرتاک نیوز،

برانکو ایوانکوویچ برای جدال مقابل پیکان فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری را در اختیار ندارد و این در حالی است که بشار رسن و احمد نوراللهی در شرایط حضور در ترکیب قرار دارند. با این حال بعید است سرمربی سرخ‌ها با توجه به دوری هافبک عراقی از تمرینات تیمش و ناآمادگی نوراللهی به واسطه حضور 10 روزه در پادگان آموزشی که در دیدار مقابل گسترش فولاد کاملا نمایش دور از انتظاری از خود به جا گذاشت، در این بازی از ابتدا میدان بدهد.

 

اما احتمالا برانکو ایوانکوویچ برای این بازی یک سورپرایز بزرگ رو کند؛ حسین ماهینی در دیدار مقابل گسترش فولاد و در سیستم 2-4-4 لوزی به عنوان هافبک دفاعی به میدان رفت. او که با خصوصیات مدافع راست و حضور در پست‌های مختلف دفاعی همانند دربی در این بازی نیز به عنوان هافبک دفاعی به میدان رفته بود، نتوانست آنطور که باید انتظارات را برآورده کند. با این حال برانکو اعتقاد دارد این بازیکن قادر به حضور در این پست اینبار مقابل پیکان و در کنار محسن ربیع خواه خواهد بود تا سیستم خطی خود را با این دو بازیکن به مصاف شاگردان مجید جلالی بفرستد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۱۶۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان