//
کدخبر: ۷۲۱۰۸ //

خط و نشان زرد و آبی پوشان برای هم/ زهر و چشم استقلال از حریف جام حذفی/ کمال هم بی پاسخ نگذاشت

تیم صنعت نفت آبادان با سه گل از سد سپیدرود گذشت و برای استقلال خط و نشان کشید.

خط و نشان زرد و آبی پوشان برای هم/ زهر و چشم استقلال از حریف جام حذفی/ کمال هم بی پاسخ نگذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم‌های صنعت نفت و سپیدرود از ساعت 17:10 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه تختی آبادان مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند، دیداری که در پایان به پیروزی 3 بر صفر شاگردان کمالوند انجامید.

 

لوسیانو پریرا در دقیقه 35، مگنو باتیستا در دقیقه 36 و کرار جاسم در دقیقه 39 گل‌های صنعت نفت را به ثمر رساندند. نکته جالب توجه طوفان بازیکنان خارجی صنعت نفت بود که در چهار دقیقه، سه بار موفق به گشودن دروازه سپیدرود شدند.

 

صنعت نفت قرار است سه‌شنبه هفته آینده در نیمه نهایی جام حذفی به مصاف استقلال برود. تیم استقلال هم امروز مقابل پارس جنوبی با چها گل به برتری رسید تا برای صنعت نفت خط و نشان بکشد، اما شاگردان کمالوند هم بیکار ننشستند و با درخشش بازیکنان برزیلی و عراقی خود با یک برد قاطعانه به استقبال جام حذفی رفتند.

 

در سوی مقابل نیز شاگردان علی کریمی در تیم سپیدرود در حالی که فرصت فرار از قعر جدول را داشتند، نتوانستند در آبادان نتیجه بگیرند تا با همان 19 امتیاز در رده چهاردهم جدول باقی بمانند و خطر سقوط به لیگ دسته اول را بیشتر از هر زمان دیگری احساس کنند.

 

پیام حیدری کار قضاوت دیدار صنعت نفت آبادان - سپیدرود را برعهده داشت. او به کرار جاسم و سعید لطفی از صنعت نفت آبادان و میثم تهی‌دست و علیرضا نورمحمدی از سپیدرود کارت زرد نشان داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۲۱۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان