//
کدخبر: ۷۱۳۶ //

نیمکت‌نشین تراکتورسازی توپ جمع‌‍‌کن شد، داور چهارم تذکر داد/ ابراز تاسف قلعه‌نویی برای کمک داور

امیر قلعه‌نویی روی یک اوت دستی به سخندان و تصمیمی که به سود پرسپولیس گرفته بود اعتراض کرد.

نیمکت‌نشین تراکتورسازی توپ جمع‌‍‌کن شد، داور چهارم تذکر داد/ ابراز تاسف قلعه‌نویی برای کمک داور

به گزارش فرتاک نیوز ، دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی از هفته بیستم لیگ برتر عصر امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

*هواداران پرسپولیس پس از شروع نیمه دوم و ورود بازیکنان تیمشان به زمین حسابی آنها را تشویق کردند.

*علیرضا بیرانوند در یک صحنه پاس اشتباهی داد که محمد انصاری به او اعتراض کرد. این اتفاق شادی هواداران تراکتورسازی و اعتراض شدید هواداران پرسپولیس به هواداران تیم حریف را به دنبال داشت.

*هواداران پرسپولیس برای روحیه دادن به علیرضا بیرانوند او را تشویق کردند.

*در یک صحنه داور برای پرسپولیسی‌ها آفساید مهاجم تراکتورسازی را گرفت. توپ در گوشه‌ای از زمین بود که علیرضا بیرانوند منتظر بود تا توپ جمع‌کن‌ها به او توپ برسانند که یکی از نیمکت‌نشین‌های تراکتورسازی این کار را انجام داد. البته این مسئله تذکر جدی داور چهارم را به همراه داشت که چرا نیمکت نشینان این تیم وارد زمین شده‌اند که تراکتورسازان اشاره کردند که بیرانوند وقت تلف می‌کند.

*حبیب الله شیرازی، نماینده هیئت فوتبال استان تهران پس از این اتفاقات به توپ جمع‌کن کنار خط اعتراض کرد که چرا وظیفه‌اش را انجام نداده است.

*مصدومیت بیرانوند برای لحظاتی اعتراض هواداران تراکتورسازی را به همراه داشت.

*تا پیش از گل سوم پرسپولیس برانکو روی نیمکت نشسته بود و کنار خط نیامد، در حالی که امیر قلعه‌نویی از کنار خط تکان نمی‌خورد.

*برانکو پس از گل سوم تیمش توصیه‌های فنی‌اش را به فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان ارائه کرد. احمدزاده پس از گوش کردن به فرامین برانکو در شادی هم تیمی‌هایش شرکت کرد.

*پس از گل سوم پرسپولیس هواداران این تیم نارنجکی در قسمت شمال غربی ورزشگاه زدند.

*امیر قلعه‌نویی روی یک اوت دستی به سخندان و تصمیمی که به سود پرسپولیس گرفته بود اعتراض کرد. سرمربی تراکتورسازی با تکان دادن دست برای کمک داور مسابقه ابراز تاسف کرد.

*در یک صحنه بازیکن تراکتورسازی روی زمین افتاده بود که برانکو از بازیکنانش خواست برای بازی جوانمردانه توپ را بیرون بزنند.

*تشویق ایسلندی هواداران پرسپولیس همه را در ورزشگاه محو کرده بود. هواداران همچنین با شعار عیبی یوخ به هواداران تیم حریف دلداری می‌دادند.

*گوینده ورزشگاه در حال اعلام تعداد تماشاگران بود که صدای هواداران تیم پرسپولیس اجازه نداد صدای بلندگوها به گوش برسد.

*حدود 80 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند و تنها بخشی از قسمت جنوبی ورزشگاه که فاصله بین هواداران دو تیم محسوب می شود خالی مانده است.

*هواداران تراکتورسازی ابتدای بازی با شعار "بیر، ایکی، اوچ" (یک، دو، سه به زبان ترکی) از بازیکنان تیم شان خواستند سه گل به پرسپولیس بزنند که در دقیقه 75 هواداران پرسپولیس همین شعار را سر دادند.

*سروش رفیعی پس از تعویض از سوی همه تماشاگران تشویق شد. او پس از تعویض به سمت هواداران رفت و با بوسیدن پیراهن پرسپولیس عشق به تیمش را نشان داد.

هواداران پرسپولیس با شعار "وای، وای، چجوری سه تا خوردی" به خوردن سه گل تراکتورسازی اشاره کردند.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۱۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان