//
کدخبر: ۶۸۳۱ //
توکلمان به خدا است

قلعه نویی: چلوکباب داریم، نمی توانیم بخوریم!

سرمربی تیم تراکتورسازی از جزییات حکم فیفا درباره محرومیت تیمش از نقل و انتقالات ابراز بی اطلاعی کرد.

به گزارش فرتاک نیوز، امیر قلعه نویی در گفت و گویی  با برنامه ۴-۴-۲ رادیو جوان توضیحاتی را درباره محرومیت اعمال شده برای تراکتورسازی از نقل و انتقالات ارائه کرد. مشروح صحبت های قلعه نویی را در ادامه می خوانید:

شرایط تیمی مان خوب است

اوضاع و احوالمان در مستطیل سبز خیلی خوب است و تمرینات خوبی را در این مدت داشته ایم. نتایجمان هم بسیار عالی است. درست است که بااختلاف زیادی دوم هستیم اما شرایطی تیمی مان خیلی خوب است و بچه ها با انگیزه تمرین کرده اند.

آجورلو با وکیل بازیکن پرتغالی جلسه دارد

ظاهرا TMS ما را تعلیق کرده اند. البته این بحث مدیریتی است و با فدراسیون باید صحبت شود. همه از قبیل وکیل باشگاه و بازیکن درگیر هستند. آجورلو با وکیل بازیکن جلسه دارد و باید ببیینیم تکلیف چه می شود.

بارسلونا هم ضربه می خورد، چه رسد به تراکتور

اگر تیم بزرگی چون بارسلونا هم با چنین مشکلی در نیم فصل روبه رو شود لطمه می خورد چه رسد به تراکتورسازی. باید ببینیم خدا چه می خواهد. من هم یک مقدار حال و روزم خوب نیست. البته خداوکیلی نباید گردن هیچ مدیری نباید انداخت ولی هر پرونده ای مثل پرونده لوپز مربوط به دوران قبل است. پرونده تونی هم آمده و با مدیربرنامه های وی صحبت کرده اند تا مشکل حل شود.

شباهت با نرفتن لیست استقلال به آسیا

مطلبی را باید بگویم، به جان 2 فرزندم قسم آن لیست استقلال را هم ما تحویل فدراسیون داده بودیم یعنی 4 بعد از ظهر آلبوم را تکمیل کرده و به فدراسیون دادیم اما آقای نبی آن روز ها 2 روز بود که منصوب شده  بود و قوانین را نمی دانست. بعد که کمیته انضباطی به مشکل خورد و رییس کمیته انضباطی هم مریض شده بود نتوانست رسیدگی کند. برخی دشمنان امیر قلعه نویی هم تلاش کردند تا این من را مقصر جلوه دهند.در حالی که بنده آن زمان سرمربی تیم ملی بودم و در کنار به استقلال کمک می کردن. آن زمان یادم است که 4 بعد از ظهر لیست را فرستادم؛ آقای نظری هست و نبی را هم می توانید روی خط بیاورید.

آجورلو هم حال و روز خوبی ندارد

حالا این مشکلات در فوتبال ما به وجود می آید و 4،5 بازیکن بودند که آن زمان باید با آنها توافق می شده که نشده. اما این سوی داستان هر پرونده ای که آمده مانند پرونده لوپز،آقای آجورلو یا وقت خواسته یا پرداخت کرده. این مشکل به هر حال باید حل شود و بیش از این نمی دانم. امروز هم ما درگیر تمرین و سفر بودیم و آقای آجورلو می دانم خودش هم حال و روز خوبی ندارد و درگیر این مساله است. او در حال مذاکره با نجفی است و خبری شود به من می گوید.

چلوکباب داریم، نمی توانیم بخوریم!

یادم می آید فیلمی می دیدم که  هنرپیشه ای در حال نگاه کردن به چلو کباب بود و می گفت چرا آن زمان که من بودم تو نبودی و حالا که تو هستی من نیستم. حالا ما اصلا نمی دانیم اجازه استفاده از کدام بازیکن را داریم و کدام را نه.فیلم خیلی جالبی بود و منظورش این بود که در جوانی می توانسته چلو کباب را بخورد اما پولش را نداشته و حالا که پولش را دارد نباید چلوکباب بخورد.حالا ما الان که خدمت شما هستیم بلاتکلیف هستیم البته بحث نوراللهی و عالیشاه به کنار اما نمی دانیم کدام بازیکن را داریم و کدام را نه. واقعیت قضیه این است.

توکلمان به خداست

الحمدالله همه بازیکنان در حال حاضر در اردو هستند و خیلی خیلی هم امیدوار هستیم. برای این مسائل هم توکل بر خدا می کنیم.

 

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۸۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان