//
کدخبر: ۷۰۵۸۱ //

لوپس در پنالتی گرفتن از مسی رکورددار شد

دروازه‌بان اسپانیایی اسپانیول یک بار دیگر نشان داد که راه ناکام گذاشتن فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا برای گلزنی از روی نقطه پنالتی را می‌داند.

 لوپس در پنالتی گرفتن از مسی رکورددار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از نشریه مارکا، شکست یک بر صفر بارسلونا در بازی خارج از خانه شب گذشته‌اش (چهارشنبه) مقابل اسپانیول در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا برای هواداران این تیم بسیار تلخ بود چون این اولین باخت تیم محبوب آنها در فصل جاری بود.

 

پذیرش این باخت اما شاید برای یکی از بارسایی‌ها سخت‌تر از بقیه بود؛ لیونل مسی، کسی که در دقیقه 62 یک پنالتی مهم را از دست داد و آن اتفاق نقطه عطف بازی شد.

 

مهمتر از پنالتی هدر دادن مسی اما موفقیت دروازه‌بانی بود که این پنالتی را از او گرفت و آن دروازه‌بان کسی نبود جز دیه‌گو لوپس که پیش از این هم یک بار دیگر از ستاره آرژانتینی بارسلونا پنالتی گرفته بود.

دروازه‌بان سابق رئال مادرید و میلان، با مهار پنالتی مسی به اولین دروازه‌بانی تبدیل شد که تا کنون دوبار مسی را در حسرت گلزنی از روی نقطه پنالتی گذاشته است.

 

او که با دست چپ خود ضربه مسی را مهار کرد، ماه ژانویه سال 2008 در ویارئال، برای اولین بار از او پنالتی گرفت که اتفاقاً آن مورد هم در جام حذفی اسپانیا بود.

 

با وجود از دست دادن پنالتی شب گذشته‌اش، مسی در گلزنی از ضربات پنالتی‌ 77 درصد موفق بوده است و 63 تا از 81 ضربات پنالتی‌اش را به گل تبدیل کرده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۰۵۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان