//
کدخبر: ۶۹۹۶۷ //
فرشاد فرجی در بازی با مس کرمان راهی بیمارستان شد

شبیه علی انصاریان شده‌ام

مدافع خونه به خونه در بازی روز گذشته مجبور شد به دلیل شکستگی سرش از بازی خارج و راهی بیمارستان شود.

شبیه علی انصاریان شده‌ام
به گزارش فرتاک نیوز،

خونه به خونه موفق شد در روزی که جواد نکونام به دلیل استعفا روی نیمکت آنها حضور نداشت یک برد شیرین را به نام خود کند و برابر مس به سه امتیاز شیرین دست یافت.

 

فرشاد فرجی، مدافع سابق نفت و راه آهن که در این فصل در خونه به خونه حضور دارد در خصوص مصدومیتی که باعث خروجش از ترکیب شد اینطور توضیح داد: در دقایق اولیه بازی با مهاجم حریف سر به سر شدم که باعث شد دچار خونریزی شوم و این خونریزی به حدی بود که تابحال ندیده بودم. بعد از آن کنار زمین توسط پزشک مداوا شدم و با باندپیچی به زمین برگشتم ولی بازهم در یک صحنه دیگر مهاجم حریف با آرنج دقیقاً به محل خونریزی ضربه زد و شکافی که ایجاد شده بود بازتر شد و اینبار پزشک تیم نتوانست خون سرم را بند بیاورد و به بیمارستان منتقل شدم.

 

مدافع خونه به خونه با اشاره به مصدومیت‌های پیاپی خود گفت: سر من 10 تا بخیه خورده است و این چندمین باری است که این اتفاق در فوتبال برای من می‌افتد. زمانی که در راه‌آهن بودم من را علی انصاریان صدا می‌زدند و می‌گفتند علی انصاریان جدید در فوتبال متولد شد. در حال حاضر حالم خوب است و مشکلی ندارم و در تمرینات حاضر خواهم شد.

 

فرجی با اشاره به پیروزی مقابل مس کرمان گفت: فکر می‌کنم تنها تیمی که توانست مس کرمان را اینطور تحت فشار قرار دهد ما بودیم. بازی سختی بود ولی توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم و گل زودهنگامی که زدیم در نتیجه تاثیرگذار بود. به نظرم این پیروزی متعلق به جواد نکونام بود و تیم و کادرفنی مطابق تفکرات او و ترکیب او وارد زمین شدند.

 

وی در خصوص استعفای جواد نکونام گفت: نکونام استعفا داده است و ما هم صبر کرده‌ایم ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. من شخصاً چند پیشنهاد از لیگ برتر و لیگ یک دارم ولی منتظر تعیین تکلیف تیم هستم و امروز جلسه‌ای خواهیم داشت تا ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. اگر بخواهم جدا شوم نیاز به رضایت‌نامه دارم.

35zvwug7xDIA

فرجی درباره حضور تیمش در جمع چهار تیم برتر جام حذفی گفت: ما تیم شگفتی‌ساز جام حذفی بودیم و دو تیم لیگ برتری را حذف کردیم. قرعه‌ای که به ما خورد هم قرعه مناسبی است. به هر حال فعلا تمرکز ما روی لیگ است و اسفندماه زمان بازی تمام تلاشمان را برای فینالیست شدن انجام خواهیم داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۹۹۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان