//
کدخبر: ۶۹۵۷ //

درخواست ناظم الشریعه برای برگزاری زودهنگام لیگ برتر فوتسال

نشست هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال عصر امروز برگزار شد.

 درخواست ناظم الشریعه برای برگزاری زودهنگام لیگ برتر فوتسال

به گزارش فرتاک نیوز ، جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال بعدازظهر امروز با حضور علی کفاشیان، منصوری، نجفی، نجاریان و غفاری، ناظم الشریعه و صانعی برگزار شد.

در این نشست اعضای هیات رئیسه در خصوص برگزاری رقابتهای لیگ برتر فصل آینده فوتسال کشور بحث و تبادل نظرکردند و سپس درخواست سرمربیان تیم های ملی فوتسال بزرگسالان و زیر 20 سال را مورد بررسی قرار دادند.

در این نشست ناظم الشریعه و صانعی خواستار شدند با توجه به فصل شلوغ و فعالیت های تیم ملی فوتسال بزرگسالان در سال آینده؛ تغییر زمان برگزاری رقابتهای لیگ برتر در دستور سازمان لیگ فوتسال قرار بگیرد که در نهایت نجاریان برنامه ریزی های این درخواست را انجام و سپس در هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال مطرح خواهد کرد.

در واقع ناظم الشریعه و صانعی درخواست داشتند که رقابتهای لیگ برتر زوتر آغاز شود و 13 هفته آن برگزار و تعطیلات نیم فصل مسابقات مصادف با اعزام تیم ملی فوتسال به مسابقات المپیک داخل سالن شود.

همچنین کادر فنی تیم های ملی فوتسال خواستار شدند تا پایان مسابقات لیگ برتر فصل آتی در هفته اول دی ماه باشد چرا که مسابقات جام ملتهای آسیا در سال 2018 از 17 بهمن ماه آغاز می شود و با توجه به این امر کادر فنی این درخواست را دارد که یک ماه زودتر بازیکنان را در اختیار داشته باشد.

در نهایت مقرر شد تا برنامه ریزی در این خصوص صورت و نتیجه نهایی در نشست های آتی هیات رئیسه مطرح شود.

 

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۹۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان