//
کدخبر: ۶۷۸۷۳ //

ستاره استقلال تنها در این صورت راهی روسیه ۲۰۱۸ می شود/ دردسرهای شیرین شفر/ احتمال تغییر پست روزبه چشمی

مدافع استقلال اگر در پست دفاع میانی تثبیت شود و به بازی تا پایان فصل در این پست ادامه دهد حضورش در جام جهانی 2018 قطعی خواهد بود.

ستاره استقلال تنها در این صورت راهی روسیه 2018 می شود/ دردسرهای شیرین شفر/ احتمال تغییر پست روزبه چشمی

به گزارش فرتاک نیوز؛  پژمان منتظری اگر در پست دفاع میانی تثبیت شود و به بازی تا پایان فصل در این پست ادامه دهد حضورش در جام جهانی 2018 قطعی خواهد بود. مدافع سختکوش و با تجربه استقلال برای رسیدن به این مهم فقط نیازمند درخشش در بازی‌های بزرگ است. یکی از همین بازی‌ها عصر فردا در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز رقم می‌خورد و چنانچه شماره 33 باشگاه استقلال آمادگی‌اش را به رخ وینفرید شفر بکشد، شکی نیست که صدایش به گوش کارلوس کی‌روش هم خواهد رسید و سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران نیز تردید‌ها برای دعوت نکردن از این بازیکن را پایان خواهد داد...

 

دیدار با تارکتورسازی نقطه عطفی برای بازگشت منتظری

بازی با تراکتورسازی نقطه عطفی برای پژمان منتظری است، مدافعی که ماه‌ها دربند مصدومیت بود و نمی‌توانست در ترکیب استقلال قرار بگیرد. عصر فردا شماره 33 رویایی باشگاه استقلال را پس از ماه‌ها دوری و فراق در قامت یکی از 11 مرد اصلی استقلال خواهیم دید؛ مدافعی که ماه‌ها به سبب آسیب دیدگی از ناحیه کتف و البته هماهنگی و درخشش‌هایی که مجید حسینی و روزبه چشمی داشتند، مجالی برای ورود به ترکیب نمی‌یافت.

 

هفته هجدهم لیگ هفدهم اما پسر اهوازی فوتبال ایران دوباره با همان پیراهن شماره 33 و در شرایطی که قطعا بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو بسته است، در میدان بازی دیده خواهد شد. اتفاقی که هم برای مدافع سختکوش و بااخلاق باشگاه استقلال بسیار مهم است و هم هوادارانی که هنوز از یاد نبرده‌اند آن نمایش‌های خلاقانه و باثباتی که این بازیکن در قلب خط دفاع استقلال به اجرا می‌گذاشت.

 

امان از مصدومیت های بی موقع پژمان

حال انتظار است، یکی از بهترین مدافعان تاریخ باشگاه استقلال که اگر مصدوم نمی‌شد تعداد بازی‌های ملی‌اش بسی چشمگیرتر از چیزی می‌شد که اکنون به ثبت رسیده، همچون روزهای اوج بازیکنی باشد مهم و اثرگذار در ترکیب استقلال که هم استقلال و وینفرید شفر ثمره‌اش را ببرند و هم کارلوس کی‌روش را ترغیب کنند تا دوباره او را به تیم ملی فرابخواند.

 

انگیزه های فراوان برای حضور در تیم ملی

گرچه با انگیزه‌هایی که در وجود منتظری جاری است و او را در هفته‌های اخیر در تمرین‌های تیمش پرعطش و سیری ناپذیر دیده‌ایم دور از ذهن و خیال نیست که این مدافع از همین بازی با تراکتورسازی به اصطلاح میخ خود را چنان به زمین بکوبد که نه تنها در بازی‌های آتی وینفرید شفر گزینه‌ای جز او را برای بازی در پست دفاع میانی شایسته‌تر نبیند، بلکه کارلوس کی‌روش نیز بی‌درنگ او را به صف مدعوین فرا خوانده و در اردوهای آتی این مدافع را هم به جمع ملی پوشان اضافه کند.

 

دردسرهای شیرین شفر

درخشش منتظری اما ممکن است دردسرهایی را برای وینفرید شفر به وجود آورد. اگر منتظری در بازی بزرگ با تراکتورسازی همان مدافعی باشد که انتظارش را می‌کشیدیم، احتمالا مرد آلمانی را به سمت و سوی استفاده از زوج چشمی- منتظری در قلب خط دفاع ترغیب خواهد کرد. در این شرایط ممکن است سیدمجید حسینی مجالی برای بازی در ترکیب اصلی استقلال نیابد که این اتفاق هم اجتناب ناپذیر است.

 

احتمال تغییر پست روزبه چشمی

شاید هم چشمی به همان پست اصلی‌اش در خط میانی منتقل شود تا استقلال در قلب خط دفاع از بازیکنانی بهره بگیرد که تخصص‌شان بازی در پست دفاع میانی است که این تصمیم هم در نهایت به سود استقلال خواهد بود به این دلیل که هر گاه بازیکنان در پست تخصصی خود به بازی گرفته شده‌اند، ثمره‌اش برای استقلال بسیار چشمگیر بوده است. در واقع تثبیت منتظری در پست دفاع میانی و مهر تایید خوردن بر آمادگی او، استقلال را از دو جنبه صاحب استحکام بیشتری خواهد کرد؛ اول اینکه استقلال از داشتن مدافعی باتجربه بهره می‌گیرد و در وهله بعد چشمی همان جایی بازی می‌کند که باید بکند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۷۸۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان