//
کدخبر: ۶۷۳۹ //
سرپرست تیم ملی بسکتبال:

لبنان توانست از شب بد ما استفاده کند و برنده شود

سرپرست تیم ملی بسکتبال گفت: بدشانسی در قهرمان نشدن تیم ملی در غرب‌آسیا تاثیر زیادی داشت.

لبنان توانست از شب بد ما استفاده کند و برنده شود

به گزارش فرتاک نیوز، تیم ملی بسکتبال ایران در رقابت‌های غرب‌آسیا شد با قبول شکست برابر لبنان قهرمانی را از دست داد. سرپرست تیم ملی درباره این تورنمت گفت: به نظرم بدشانس بودیم و قهرمان نشدیم. با این که زمان کمی در اختیار داشتیم و در شوک رفتن سرمربی تیم ملی هم بودیم توانستیم خوب کار کنیم. دیدار برابر اردن گوشه‌ای از توانایی‌های ما را نشان داد و اگر بازیکنان برابر لبنان هم خودشان بودند می‌توانستیم برنده و قهرمان شویم.

البته در دیدار برابر لبنان، بدشانسی و عملکرد داوران هم بسیار تاثیرگذار بود. در کنار این مساله اصلا خوب نبودیم و لبنان توانست از شب بد ما استفاده کند و برنده شود. اگر شوت‌های سه امتیازی ما مثل همیشه وارد سبد می‌شد مطمئنا این بازی را می‌بردیم اما به هر حال بسکتبال است؛ یک تیم می‌برد و یک تیم می‌بازد. به نظرم جز دیدار برابر لبنان در کل تورنمنت خیلی خوب بودیم.

سررشته هم‌چنین افزود: ما زمان زیادی برای آماده‌سازی نداشتیم. چند جلسه تمرین نمی‌توانست تیم را هماهنگ کند اما بازهم بازیکنان تلاش کردند. کادرفنی و بازیکنان خیلی سخت تلاش کردند تا بتوانیم در این تورنمنت خوب باشیم و به نظرم اینطور هم شد.

 

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۷۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان