//
کدخبر: ۶۷۲۳ //

پرینس: همه ما باید تاوان تصمیم ترامپ را بپردازیم/ جونز: PS۴ من در تهران جا مانده است

بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد گفت: تصمیم اخیر ترامپ، چهره آمریکا را در جهان مخدوش می‌کند ولی او رئیس جمهور است وباید تاوان آن را بپردازیم.

 پرینس: همه ما باید تاوان تصمیم ترامپ را بپردازیم/ جونز: PS۴ من در تهران جا مانده است

به گزارش فرتاک نیوز، 2 بسکتبالیست آمریکایی تیم دانشگاه آزاد مثل هزاران مهاجری که طبق دستور رئیس جمهور آمریکا حق ورود این کشور را ندارند، نمی‌توانند وارد خاک ایران شوند و در دبی گرفتار شده‌اند.

جوزف جونز و جی‌پی پرینس برای تمدید ویزای خود به دوبی رفته بودند که دولت ایران به تلافی دستور دونالد ترامپ،‌ مانع ورود اتباع آمریکایی به ایران شد و آنها چند روزی است که در دبی هستند.

جوزف جونز در این مورد گفت: راهی که دونالد ترامپ در پیش گرفته به صورت مستقیم به من و پرینس خسارت وارد کرده است. دستور ترامپ باعث شده تا ایران مقابله به مثل کند و ما نتوانیم با بازی برای تیم طرف قرادادمان برای خانواده خود درآمد کسب کنیم.

پرینس نیز اظهار داشت: ما وسط این قضیه گیر افتاده‌ایم. امیدوارم این مشکل به نوعی حل شود. این آمریکایی نیست که من در آن بزرگ شده‌ام. تصمیم اخیر ترامپ، چهره آمریکا را در جهان مخدوش می‌کند ولی او رئیس جمهور انتخاب شده مردم آمریکاست و همه ما باید تاوان آن را بپردازیم و با آن زندگی کنیم.

جونز در ادامه گفت: هم‌تیمی‌های ما منتظر ما هستند. آنها تمرین‌های خود را شروع کرده‌اند و مرتب با ارسال پیام‌هایی می‌گویند که منتظر ما هستند. تمرینات تیم بدون حضور ما، شکل درستی نخواهد داشت.

پرینس نیز گفت: ما شانس حضور در فینال و جدال برای قهرمانی لیگ داشتیم ولی حالا به جای اول خود برگشته‌ایم. حضور در ایران، تجربه بزرگی برای من بود. من می توانم برای فرزندانم از جایی صحبت کنم که آمریکایی‌های زیادی در آن نبوده‌اند.

جوزف جونز تصریح کرد: ایران برای من یعنی نشستن در ماشین،‌ ترافیک سنگین، ماشین‌های زیاد، هتل، تمرین، غذا خوردن، خوابیدن، بیدار شدن و دوباره تکرار همین‌ها. لباس‌های من هنوز در ایران است، پلی استیشین 4 من و سایر وسایل شخصی که برای من مهم هستند همچنان در تهران باقی مانده‌اند ولی به قول مادرم، آنها همه مادیات هستند. اگر قرار به رفتن باشد باید بروم و چاره دیگری ندارم.

جونز ادامه داد: من یک پسر کوچک از تگزاس هستم ولی پیغامم به ترامپ و دولت ایران این است که با مذاکره این مشکل را حل کنند چون زندگی من را تحت تأثیر قرار داده است.

پرینس در پایان گفت: چیزی برای گفتن به ترامپ وجود ندارد چون او همه چیز را شنیده و دیده است. آمریکا کشوری است که از مردمی با ملیت‌های مختلف ساخته شده است. پس ما نمی‌توانیم کسی را از ورود به آمریکا محروم کنیم.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۷۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان