//
کدخبر: ۶۶۲۲۷ //

در انتظار خشم بی سابقه رونالدو ؛ نیمار برای رئال شرط گذاشت کریس نباشد!

پرونده انتقال احتمالی نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به رئال مادرید هنوز بسته نشده است. مدیران باشگاه در یک ماه اخیر نهایت سعی و تلاش خود را کرده اند تا احتمالات انتقال نیمار را زنده کنند. نیمار تابستان به عنوان گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال از بارسلونا راهی پاری سن ژرمن شد.

در انتظار خشم بی سابقه رونالدو ؛ نیمار برای رئال شرط گذاشت کریس نباشد!
به گزارش فرتاک نیوز،

 رئال مادرید برنامه ای جدی برای جذب نیمار در تابستان پیش رو دارد. نیمار در صورت این انتقال جنجالی باز هم رکورد نقل و انتقالات دنیای فوتبال را می شکند. البته با توجه به اینکه او تا همین فصل پیش یکی از بزرگ ترین ستاره های بارسلونا بود انتقال او به رئال خشم و نفرت هواداران بارسلونا را بیشتر می کند. آنها به اندازه کافی از نیمار بابت پیوستن به پاری سن ژرمن ناراحت هستند.

 

بر اساس گزارش آس نیمار برای رئال مادرید شرط گذاشته است. این بازیکن برزیلی به اطلاع مدیران رئال رسانده تنها در صورتی راهی رئال می شود که رونالدو از این تیم برود در غیر اینصورت هرگز پایش را آنجا نمی گذارد.

636486793961296962

 

نیمار می‌خواهد شماره یک تیم باشد و به همین خاطر است که دوست ندارد سایه کریس رونالدو بالای سر او قرار بگیرد. یکی از شروط نیمار این است که مرد اول تیم لقب بگیرد تا همه به حرف او گوش کنند. چالش با ادینسون کاوانی در فصل جاری باعث شده نیمار برای تیم جدیدش چنین شرطی بگذارد.

 

این موضوع قطعا خشم رونالدو را به دنبال خواهد داشت. رونالدو و نیمار هرگز رابطه بدی در گذشته با هم نداشته اند اما شرط نیمار از این پس همه چیز را تغییر خواهد داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: جام جم آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۶۲۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان