//
کدخبر: ۶۳۷۷۳ //

پرفسور بدنبال حفظ ارکان اصلی/ کلیدی موفقیت در دستور کار برانکو

سرمربی پرسپولیس برای ادامه همکاری خواسته حرفه ای و معقولی داشته است

پرفسور بدنبال حفظ ارکان اصلی/ کلیدی موفقیت در دستور کار برانکو
به گزارش فرتاک نیوز،

برانکو ایوانکوویچ در دوسال گذشته به موفقیت های چشم گیری دست یافته است‌. یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی درلیگ برتر ایران و حضور در جمع چهار تیم برتر جام باشگاههای از موفقیت های برانکو در پرسپولیس بوده است.

 

البته پرفسور با کادر فنی کار کشته ای که در اختیار دارد موفق شده است چند بازیکن را کشف و یا احیا کند.

این بهانه ای شد تا به نقش اساسی دستیاران برانکو بپردازیم.

 

سرتن چوک دستیار اول؛یک تئوریسین و تمرین دهنده که در تمرینات آنالیز حرکت تک تک بازیکنان را برعهده داشته است و در بعضی از تمرینات تمرینات اختصاصی فنی بر عهده این مربی کروات با تجربه است؛آنالیز حریفان با کمک فرزادحبیب الهی از وظایف دستیار اول برانکو است.

 

مارکو استیلینوویچ مربی بدنساز؛این مربی سخت گیر که پس از جدا شدن تی هومیر به پرسپولیس پیوست.نقش بسیار اساسی در بالابردن قوای بدنی بازیکنان پرسپولیس و کم شدن مصدومیتها و کوتاه شدن دوران نقاهت بازیکنان ایفا کرده است؛مارکو از محبوبیت خاصی در بین هواداران دارد:مربی بدنساز پرسپولیس تخصص بسیار بالایی در طراحی تمرینات برای بالا بردن سطح آمادگی بدنی بازیکنان دارد.

 

ایگور پانادیچ مربی دروازه بانها؛ایگور از ابتدای حضور برانکو در پرسپولیس در کادر فنی حضور دارد و در تمرینات از شور و حرارت بالایی برخوردار است و یکی از خصوصیات این مربی شوخ طبعی و ایجاد پر نشاط در تمرینات است.

 

کریم باقری دستیار دوم برانکو؛پیشکسوت محبوب پرسپولیس رابطه بسیار خوبی با بازیکنان دارد و بعضی از حواشی را مدیریت کرده است،کریم در تمرینات پرسپولیس از آمادگی بالایی برخوردار است و به صورت عملی نحوه تمرینات را به بازیکنان گوشزد میکند و مشاور خوبی برای برانکو است.

 

فرزاد حبیب اللهی آنالیزور؛این آنالیزور ایرانی یک تئوریسین کار کشته است و وظیفه آنالیز حریفان را برعهده دارد و به زبان ایتالیایی و انگلیسی مسلط است؛در بعضی از مسابقات حریفان حبیب اللهی حضور پیدا کرده و تاکیتکهای حریفان را زیر نظر میگیرد.

 

گفته می شود یکی از خواسته های برانکو که معقول و حرفه ای است حفظ پنج همکار برانکو در کادر فنی پرسپولیس است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۳۷۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان