//
کدخبر: ۶۳۴۲ //

رتبه چهارمی سایپا قطعی شد

تیم والیبال سایپا تهران در نخستین مسابقه هفته پایانی دور مقدماتی موفق به شکست شهرداری تبریز شد تا رتبه چهارمی اش قطعی شود.

رتبه چهارمی سایپا قطعی شد

به گزارش فرتاک نیوز ، هفته یازدهم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام «شهدای منا» امروز (چهارشنبه) با شش دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، اراک، ساری، گنبد و ورامین پیگیری می شود.

در نخستین مسابقه این هفته تیم والیبال سایپا در خانه والیبال تهران میزبان شهرداری تبریز بود که میهمان خود را سه بر صفر شکست داد.

شاگردان مسعود آرمات در سه ست متوالی این دیدار با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 12 و 28 بر 26 به پیروزی رسیدند تا دوازدهمین برد خود را به دست آورند.

تیم سایپا با کسب این برد 36 امتیازی شد و صعودش به مرحله پلی آف به عنوان تیم چهارم جدول قطعی شد تا در مرحله پلی آف به مصاف تیم پنجم جدول برود.

شهرداری تبریز نیز با پذیرش این شکست، دوازدهمین ناکامی خود را در این رقابت ها تجربه کرد و با 9 برد و 28 امتیاز در رتبه هفتم جدول لیگ برتر والیبال باقی ماند تا نتایج دیگر دیدارهای این هفته وضعیت نهایی نماینده تبریز را مشخص کند. تیم شهرداری تبریز یک بازی معوقه نیز دارد که روز 17 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

بهروز جعفری، وحید پورکاشیان به ترتیب به عنوان داور اول و داور دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

ایگور کولاکوویچ گزینه هدایت تیم ملی والیبال و مایدا چیچیچ سرمربی تیم ملی والیبال بانوان از جمله تماشاگران دیدار دو تیم سایپا و شهرداری تبریز بودند.

در دومین دیدار این هفته لیگ برتر والیبال تیم شهرداری اراک در آخرین مسابقه خود در لیگ برتر امسال میزبان پارسه تهران بود و سه بر صفر مغلوب این تیم شد تا با پنج برد و 17 شکست به کار خود در لیگ برتر پایان دهد.

تیم شهرداری اراک و هاوش گنبد با قرار گرفتند در رتبه های یازدهم و دوازدهم جدول به دسته یک سقوط کردند.

تیم پارسه در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 23 و 25 بر 23 به هشتمین برد خود در این رقابت ها دست یافت تا همچنان امید بسیار کمی برای صعود به مرحله پلی آف داشته باشد. این تیم یک دیدار معوقه برابر صالحین ورامین دارد.

این مسابقه در سالن امام خمینی (ره) شهر اراک به مدت 83 دقیقه برگزار شد و 200 تماشاگر داشت. علیرضا قریب و محمد عشق دوست داوران اول و دوم این مسابقه بودند و حمید حق بین نیز نظارت بر آن را عهده دار بود.

سالن شهید گل عباسی ورامین میزبان یکی دیگر از دیدارهای هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر والیبال بود و تیم های صالحین ورامین و خاتم اردکان به مصاف یکدیگر رفتند که خاتمی ها در این دیدار خارج از خانه سه بر صفر به پیروزی رسیدند.

خاتم اردکان که در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 17 و 25 بر 23 میزبان خود را شکست داد، دهمین برد خود را تجربه کرد و 32 امتیازی شد. صالحین ورامین نیز یازدهمن شکست خود را تجربه کرد، اما هنوز دو دیدار معوقه دارد که روزهای 15 و 17 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

مرتضی اکرمی و اسماعیل رزقی داوران این مسابقه 78 دقیقه ای بودند و نظارت بر آن را نیز حسین پورکاشیان و علی یاوری بر عهده داشتند. یک هزار نفر نیز در سالن شهید گل عباسی تماشاگر این مسابقه بودند.

 

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۳۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان