//
کدخبر: ۶۳۳۴ //
هیئت تکواندو استان کرمانشاه به مناسبت دهه فجر؛

جشنواره سراسری نماز برگزاری می‌نماید

آلبوم‌های تصویری نماز با اولویت طرح‌های گرافیکی، استیکرهای نماز ، پاورپوینت سازی و کلیپ‌های کوتاه نماز ازجمله بخش‌های جشنواره سراری نماز است

جشنواره سراسری نماز برگزاری می‌نماید

مهدی همتی رئیس هیئت تکواندو استان کرمانشاه گفت: روابط عمومی هیئت تکواندو استان کرمانشاه به مناسبت ایام‌الله ده مبارک فجر جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی" را برگزار می‌کند و از علاقه‌مندان برای حضور در این جشنواره معنوی دعوت به عمل می‌آورد.

وی در مورد مخاطبان و شرکت‌کنندگان افزود: تکواندو کاران گروه سنی ۱۲ سال به بالا می‌توانند در این جشنواره شرکت نمایند.

رئیس هیئت تکواندو استان کرمانشاه اظهارداشت: آلبوم‌های تصویری نماز با اولویت طرح‌های گرافیکی، استیکرهای نماز ، پاورپوینت سازی  و کلیپ‌های کوتاه نماز ازجمله بخش‌های جشنواره سراری نماز است.

همتی در باره مهلت شرکت در جشنواره  گفت: شرکت کنندگان از پنجم بهمن تا بیست و پنجم بهمن 1395 بایستی آثارشان را به دبیرخانه هیئت تکواندو کرمانشاه واقع در استادیوم آزادی ارسال نمایند و این مدت تمدید نخواهد شد.

وی در باره جوایز و هدایا افزود: لوح تقدیر و هدایایی نفیسی از سوی هیئت تکواندو استان به دو نفر برتر در هر بخش اهدا می‌شود.

رئیس هیئت تکواندو استان کرمانشاه در مورد نحوی تکمیلی اطلاعات جشنواره نیز گفت: شرکت کنندگان بایستی آثار خود را تا تاریخ فوق الذکر به صورت CD در روزهای یک شنبه و سه شنبه ساعت ۱۰:۳۰الی ۱۲ با مراجعه به دفتر هیئت تکواندو استان تحویل نمایند.

همتی ادامه داد: ذکر نام و نام خانوادگی ، شماره ملی،  نوع عضویت در بانک اطلاعات فدراسیون تکواندو، و شماره تماس الزامی می‌باشد

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۳۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان