//
کدخبر: ۶۳۰۳۸ //

دوران شکست‌ناپذیری پاری‌سن‌ژرمن به پایان رسید!

دوران شکست‌ناپذیری پاری‌سن‌ژرمن در تمامی رقابت‌های این فصل به پایان رسید وقتی که این تیم در خانه استراسبورگ رده هفدهمی با نتیجه 2 بر یک باخت.

دوران شکست‌ناپذیری پاری‌سن‌ژرمن به پایان رسید!
به گزارش فرتاک نیوز،

 گل کیلیان امباپه برای خنثی کردن گل اول حریف کافی بود اما برای جبران دومین گل خورده تیمش نه و به این ترتیب دوران شکست‌ناپذیری پاری‌سن‌ژرمن در تمامی رقابت‌ها به پایان رسید. مردان امری نتوانستند به دومین گل خورده پاسخ دهند حتی با وجود اعلام 9 دقیقه وقت تلف شده برای بازی.

با این حال عملکرد تیم تحت هدایت اونای امری چند نکته مثبت داشت که بعدها می‌تواند به دردش بخورد. یک نکته که به طور قطع می‌توان درباره این بازی گفت این است که میزبان استحقاق پیروزی را داشت. از ابتدا تا انتهای مسابقه، استراسبورگ میل بیشتری نسبت به میهمان پایتخت‌نشین به کسب پیروزی نشان داد و هوادارانش هم فوق‌العاده بودند. نتیجه اگرچه برای پاریسی‌ها ضعیف بود اما اگر از آن به‌عنوان درسی برای آینده استفاده شود، می‌تواند یک اتفاق مثبت تلقی شود. صدرنشین جدول دست نیافتنی نیست و با شکستش این موضوع را ثابت کرد.

برخلاف نکات مثبت بازی‌اش که معدود بود، نکات منفی بازی پاریسی‌ها زیاد بود. یکی از مهم‌ترین آنها عملکرد تأسف‌آور آنخل دی‌ماریا در 75 دقیقه حضورش در میدان بود و او تا حدودی شبیه کسانی بود که آخرین بازی‌های‌شان برای یک تیم قبل از جدایی از آن را با اکراه انجام می‌دهند. او موقعیت‌های خوبی را از دست داد و نشان داد انگیزه چندانی برای استفاده از فرصتی که اونای امری در اختیارش قرار داده بود، ندارد. همچنین عملکرد آلفونسه آرئولا در چارچوب دروازه پاری‌سن‌ژرمن هم چنگی به دل نمی‌زد. اگرچه محصول آکادمی باشگاه روی هر دو گل خورده تیمش مقصر اصلی نبود اما بی‌تأثیر هم نبود. البته یولیان دراکسلر و برچیچه هم مقصر بودند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایلنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۳۰۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان