//
کدخبر: ۶۰۹۰۸ //

حاضر نشدن درخشان در نشست خبری سایپا و نفت

‌مربی نفت می‌گوید کسی که در ورزشگاه تختی علیه درخشان شعار می‌داد، قطعا از یک جایی خط گرفته بود.

حاضر نشدن درخشان در نشست خبری سایپا و نفت
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار تیم‌های سایپا و نفت تهران با نتیجه یک بر صفر به سود سایپا به پایان رسید. حمید درخشان در نشست خبری پس از این دیدار حضور پیدا نکرد و به جای او مجتبی خورشیدی، دستیارش به این نشست آمد.

 

او درباره دلیل غیبت درخشان در نشست خبری گفت: درخشان حالش خوب نبود و کمی کسالت داشت. او به همین دلیل روی نیمکت نشسته بود و یکسری عوامل بیرونی خیلی وحشتناک به ما فشار می‌آورد. ما حتی برای گرم کردن هم مشکل داریم و چاره‌ای جز تحمل این فشار نداریم و باید سعی کنیم از زیر فشار خارج شویم. فشارها روی ما به خاطر این است که زمین بخوریم.

 

مربی نفت درباره شعار برخی هواداران علیه درخشان اظهار کرد: تیم ما تماشاگر ندارد. کسی که این شعارها را می‌دهد قطعا خط گرفته است. ما حتی یک ۱۰۰۰ تومانی از باشگاه نگرفته‌ایم. حیا کن رها کن را به مربی‌ای می‌گویند که ابتدای کار ۲۰۰ میلیون تومان گرفته است. آن کسی هم که این شعار را می‌داد می‌شناسیم.

 

او درباره حضور بیژن تاجیک در این دیدار بیان کرد: او خیلی به تیم ما کمک کرده است. عوامل دیگری هم هستند که نمی‌خواهند بگذارند نفت به کارش ادامه دهد.

 

خورشیدی در پایان درباره حذف نفت از لیگ قهرمانان هم گفت: فکر می‌کنم این اتفاق هنوز قطعی نشده است. مساله‌ای که وجود دارد این است که ۷۰ درصد نتیجه‌گیری بیرون زمین است و ۳۰ درصد در داخل زمین. پیش از جهانیان، گلرخسار تلاشش را برای نفت انجام داد. حالا تیم را به جهانیان داده‌اند و او هم مانند شرکت بهنام پیشرو می‌خواهد که باشگاه به نامش شود و پس از آن برای تیم هزینه کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۰۹۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان