//
کدخبر: ۵۶۶۲۸ //

ارتش سرخ برای به آتش کشیدن نفت بخط شد

تیم پرسپولیس در اولین بازی خود در جام حذفی مقابل شاگردان درخشان قرار خواهند گرفت.

 ارتش سرخ برای به آتش کشیدن نفت بخط شد
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم پرسپولیس در اولین بازی خود در رقابت‌های جام حذفی روز شنبه 29 مهرماه، در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت خواهد رفت.

 

سرخ‌پوشان تهران که تا چند روز پیش برای کسب 3 جام تلاش می‌کردند با شکست مقابل الهلال و حذف از لیگ قهرمانان آسیا می‌توانند با تمرکز بیشتری برای قهرمانی در جام حذفی و قهرمانی در لیگ برتر تلاش کنند و حالا در اولین دیدار خود در جام حذفی که دیدار معوقه این تیم است باید در آزادی مقابل نفت تهران قرار بگیرند. پرسپولیس شاید با حذف از لیگ قهرمانان دچار افت روحی شده باشد، ولی همچنان گزینه اول برای قهرمانی در لیگ برتر است. بازگشت سیدجلال حسینی بهترین خبر برای قرمزها است، چرا که با حضور سیدجلال خط دفاعی این تیم منسجم‌تر خواهد بود.

 

نقطه قوت دیگر سرخ‌پوشان مقابل نفت آمادگی منشا است که توانست در بازی برگشت مقابل الهلال نیز دو گل را به ثمر برساند و در کنار علی علیپور زوج خطرناکی را تشکیل خواهند داد. با توجه به اینکه این بازی در آزادی برگزار خواهد شد با حضور تماشاگران سرخ‌پوش، شاگردان برانکو می‌توانند در این بازی به پیروزی برسند. تیم نفت در این فصل دچار تغییر و تحولات زیادی شده و بعد از چالش‌های زیادی که بین مدیریت این باشگاه و سرمربیان به وجود آمد حالا نفت با حضور حمید درخشان به مصاف پرسپولیس خواهد رفت ولی بعید به نظر می‌رسد که بتواند تهدید جدی برای این تیم باشد. پرسپولیس اگر بتواند در این بازی به برتری دست پیدا کند در مرحله یک هشتم باید مقابل بادران قرار بگیرد. با توجه به قرعه‌ای که برای شاگردان برانکو افتاده به نظر می‌رسد سرخ‌پوشان می‌توانند به راحتی به مرحله یک چهارم برسند.

 

حضور بازیکنانی همچون محسن بنگر، محمد نصرتی و سامان آقازمانی که سابقه حضور در تیم پرسپولیس را دارند می‌تواند به جذابیت‌های این بازی کمک زیادی کند. همچنین حضور بازیکنانی نیز مانند هاشم بیگ‌زاده و امین منوچهری که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارند در ترکیب نفت مقابل پرسپولیس خالی از لطف نیست. مهدی طارمی به دلیل محرومیتی که از سوی فیفا شاملش شده در این بازی نمی‌تواند تیمش را همراهی کند و فرشاد احمدزاده نیز به دلیل عمل جراحی غایب خواهد بود. دیگر بازیکن بزرگ پرسپولیسی‌ها که در مقابل نفت حضور نخواهد داشت محسن مسلمان است که در ترکیب 18 نفره قرار ندارد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۶۶۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان