//
کدخبر: ۵۴۹۳ //

کلوپ: من مسئول حذف لیورپولم و حتی یک بازیکن تیمم هم مقصر نیست

سرمربی آلمانی قرمزپوشان مرسی‌ساید تمام مسئولیت شکست خانگی تیمش برابر ولورهمپتون و حذف از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی انگلیس را به گردن گرفت.

کلوپ: من مسئول حذف لیورپولم و حتی یک بازیکن تیمم هم مقصر نیست

به گزارش فرتاک نیوز،یورگن کلوپ پس از باخت 2 بر یک تیمش برابر ولورهمپتون دسته اولی در ورزشگاه آنفیلد که باعث حذف این تیم در دور چهارم جام حذفی انگلیس شد، گفت که تمام مسئولیت این شکست برعهده اوست.

کلوپ که برای اولین بار در 10 سال گذشته (سال 2007 زمانی که سرمربی ماینتس بود) متحمل سه شکست خانگی می‌شود و شاگردانش چهارشنبه هفته پیش هم از مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه حذف شده بودند، گفت: ما بازی را بد شروع کردیم و واقعاً نمی‌توانستیم بهتر از آن بازی کنیم. همه دیدند و نکات مثبت زیادی برای گفتن درباره این بازی وجود ندارد. توضیح اینکه گل اول را چطور خوردیم سخت است. ما مسلماً برای این بازی آماده نبودیم. ما باید فیلم بازی را ببینیم و عملکردمان را آنالیز کنیم. فکر نمی‌کنم که در نیمه اول عملکرد خوبی ارائه کرده باشیم اگرچه در نیمه دوم بهتر بودیم اما در نهایت به چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم و چیز زیادی برای گفتن جز ابراز تأسف ندارم.

کلوپ افزود: من مسئولم و اجازه ندارم که حتی یکی از بازیکنانم را مقصر بدانم. شما در چنین شرایطی چیزهای زیادی درباره بازیکنان می‌آموزید اما این باخت صد درصد تقصیر من است.

سرمربی آلمانی لیورپول در پاسخ به سؤالی درباره سه باخت خانگی متوالی تیمش عنوان کرد: ببینیم چه می‌شود. نمی‌توانیم بگوییم که هیچ اتفاقی نیفتاده است چون خلاف واقع است. نباید فراموش کنیم که ولورهمپتون بازی بسیار خوبی ارائه کرد. آنها برنامه خوبی برای بازی‌شان داشتند. ما باید بهتر بازی می‌کردیم اما این کار را انجام ندادیم، پس نتیجه بازی منصفانه بود.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۴۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان