//
کدخبر: ۱۷۴۰ //

مورینیو: کلوپ به اندازه من آرام نیست

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد در مورد شرایط تیمش در آستانه دیدار برابر لیورپول صحبت کرد.

مورینیو: کلوپ به اندازه من آرام نیست

شیاطین سرخ روز یکشنبه در حساس ترین دیدار هفته میزبان لیورپول خواهند بود.

رویارویی با کلوپ: "همه سرمربیان پیروز شدن را دوست دارند و من نیز از این قاعده مستثنی نیستم. هر کسی سبک خود را دارد اما من و کلوپ احتمالا در نقاطی با هم اشتراک داریم. البته تفاوت هایی نیز وجود دارد و همین موضوع شخصیت منحصر به فرد افراد را شکل می دهد. او نیز به اندازه من به دنبال تلاش کرن برای بردن مسابقه است و هیجان زیادی دارد اما نمی دانم به اندازه من آرامش دارد یا خیر".

 

بازی مقابل لیورپول: "اگرچه این دیدار 3 امتیاز دارد اما از نظر روحی برای تیم و هواداران مهم است. من تازه به من یونایتد ملحق شوم و کم کم با مسائل مهم باشگاه آشنا می شوم. رقابت بین تیم ها برای فوتبال مهم است اما این بازی در نهایت همان 3 امتیاز را دارد. بعضی ها با تساوی بدون گل موافق نیستند و من نیز موافق این تفکر هستم اما در بعضی از بازی ها این نتیجه رخ می دهد. اما من معتقدم در بازی رفت در آنفیلد نتیجه خوبی گرفتیم".

 

شرایط ممفیس دیپای و احتمال جدایی او: "به تازگی پیشنهادی برای جذب او به دست ما رسید که دور از منطق بود. در حال حاضر دیپای بازیکن من یونایتد است و اگر اتفاق خاصی تا پایان فصل نقل و انتقالات زمستانی رخ ندهد، او گزینه ای دیگر برای حضور در ترکیب ما به شمار می آید".

 

شرایط مصدومان من یونایتد: "زلاتان در دیدار برابر هال سیتی غایب بود اما فکر می کنم که مشکلی برای حضور در ترکیب برابر لیورپول ندارد و روخو نیز شرایطی مانند زلاتان دارد".

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان